Hae Anna.fi-sivustolta

otatko rokotuksen koronaanP

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä vierailija, 26.02.2020.

1. vierailija Vierailija

Minä en osaa sanoa sairastunko minä koronaan vai en. Jos sairastun niin sen jälkeen olen immuuni enkä tarvitse rokotetta. Jos pysyn terveenä tällä kertaa niin varmaan myös ensi kerralla jos korona vuoden kuluttua toistuu.

2. vierailija Vierailija

Kukaan ei oikein osaa sanoa sairastuuko vai ei, kellään ei ole kuitenkaan tähän uuteen virukseen etukäteen yhtään mitään immuniteettia. Kaikki ovat riskialttiina.
    Sairastumisenkin jälkeen olisit immuuni vain tietylle SARS-CoV -koronaviruskannalle, joka voi muuttua jo monta kertaakin vuoden sisään(tästä uudesta koronasta ei tiedetä miten käyttäytyy jatkossa. Mutta tiedetään, että aiemmat koronavirukset ovat usein "suhteellisen nopeasti muuntautuvia viruksia". Influenssa on kausiluonteinen, joten riittää kun uusi rokote kehitetään silloin kerran vuodessa olemassaoleviin kantoihin). Virus kun muuntautuu siihen tarvitaan silloin aina uusi rokote, eikä vanha immuniteetti tai rokote anna täyttä suojaa.
    Ja vaikka pysyisi oireet lievinä ekalla kerralla, olisi nuori ja miten perusterve - voikin koronavirus iskeä seuraavalla kerralla vakavasti keuhkoihin asti. Tauti eteneekin eri tavalla, oletkin sairaalassa, ehkä selviät, mutta keuhkoihin jää pysyviä vaurioita loppuiäksesi.

3. vierailija123 Vierailija

Ilman muuta otan, mutta eihän rokotetta edes ole vielä, sitä valmistellaan ja kun se on valmis, menee aikaa ennen kun sitä voidaan tarjota käyttöön, kaikki rokotteet kun on koekäytettävä.
    Itse ajattelen näin, että vaikka en sairastuisi, saattaisin olla kantaja ja otanko omalle tunnolleni sen, että joku jonka kanssa olen ollut tekemisissä sairastuu, vaikka hänen mummonsa tai pappansa ja kuolee sen takia etten ole ottanut rokotetta kun en itse ole sairas, tai en välttele menemästä sellaisiin paikkoihin jossa voisin olla viruksen tartuttaja, kaupoissa käyntikin kun on rajattava mahdollisimman vähiin. Jos joku mummo/pappa sairastuu ja kuolee sen takia että olen juoksennellut ties missä, tuskin saisin yöni nukuttua kunnolla jos tietäisin sen. Tämän vuoksi, sitten kun se rokote tulee ja on saatavilla, varmasti otan sen.

4. vierailija Vierailija

No nyt on usa:ssa rokote kohta kansan keskuudessa testissä...hieman kuulostaa erikoiselta että testissä....

5. Minun herkempi minäni sanoo, että tämä on yksi biologinen ase, jota testataan kuinka leviää, kuinka porukka lakoo/ reagoi, sekä jälkitaudit ymym. Ja sitten manit pois-rokote, jolla saa muitakin kivoja tauteja kuiten narkolepsiaa ym.

No. Sitten tulee seesteisyys ja kuinkas ollakaan uutisoidaan 10vuoden päästä, että perkutarallaa, nyse on täällä taas ja entistä pahempana (parempana).
    Ei ole ketään ketä syyttää!! Kuka viskoo pommeja? Ei kukaan, mutta ihmisistä päästään eroon niin kuin on sanottu, kaksi kolmasosaa ainakin...jotta maailma pelastuu siis eliitti. nwo.
    Voihan se olla tieten niinkin että siinä ei niin käykään,, pohjoisessa asuu nimittäin eräs sisukas kansa..;)

6. vierailija Vierailija

juurikin noin..ja kukas sen rokotteen keksii ja käärii rahnat...poliittista sotaa...

7. vierailija Vierailija

Pohjois-Korea ei ole vahvistanut virallisesti yhtäkään COVID-19-tapausta.

8. vierailija Vierailija

Kuka muka luottaa pätkääkään Pohjois-Korean virallisiin lukuihin?

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri