Otatko usein suihin ?

  • Viestiketjun aloittaja La luna
  • Ensimmäinen viesti
Elämää nähnyt
Hiukan poiketen ap:n kysymyksestä. Olen ikäni ollut hyvin sosiaalisissa ammateissa, tuttavapiiri on siis melkoisen iso. Olen nähnyt lukemattomia eroja ja tiedän kertoa että useissa tapauksissa osasyyt ovat seksin puolella. Ensin ollaan uskottomia, ja kun se rakastajatar/rakastaja osaa monipuoliset temput intohimolla, niin jo ollaan eropapereita tekemässä.
Elämä vaan menee niin, että toisia pystyy viemään vaikka takaperin puuhun hyvällä seksillä.
Ja siihen hyvään, monipuoliseen seksiin kuuluu ilman muuta hyvä suuseksi.
 
MindWill
Poikaystävänä vastaan tyttöni puolesta :)
Noin kerta kuussa, mutta silloinkin vain esileikkinä :) Ja kerta kuussa senn takia koska en sitä enempää kysykkään, hän ottaisi kyllä loppuun asti ja niiin usein kun pyydän, mutta tykkään tulla "loppuun asti" hänen sisälleen samalla kun tuotan hänelle nautintoa, koska hänen nautintonsa on vähintään yhtä tärkeä kuin omani. Tulee jotenkin alistava olo pyytää suihin otta koska en siinä tilanteessa pysty tuottamaan hänelle orgasmia.
En nää suihinottoa yhtä kivana tai tärkeänä kuin itse seksi tai A-seksi
Muutan sittenkin lausuntoani johtuen viimeksi tänään saaneesta suhinotosta johtuen ;)
Saan aina esileikkinä vähän aikaa jos haluan :) Ja saan kyllä tulla loppuunkin mutta mieluummin tulen loppuun samaan aikaan sisälle kun hänkin on tulossa.
Ja yleinsä Kuukautisten aikana saan kerran kaksi päivässä jos näämme tai pyydän =)
 
Viimeksi muokattu:
Tupu
Mielenkiinnosta kysyn galluppia.

Otatko usein mieheltäsi / poikaystävältäsi suihin ?

Gallupissa kysyn siis määrää ( kuukaudessa, vaikkapa )
koskapa tuli tyttöjen illassa juttua näistä.

Olemme jo tälläinen vanhempi pari, yhdessä oltu n. 30 vuotta. Suihinottoa olen käyttänyt vain kiihottavana esileikkinä. Välillä on kausia, jolloin otan suihin monta kertaa kuussa ja välillä menee kuukausia ilman yhtäkään kertaa.
 
Viimeksi muokattu:
Jamal Zagure
Nainen ottaa suihin kun sanotaan ja nielee -tietenkin. Käsken aina ennen suikkaria että nielevät kaiken mitä ruiskutan, niin oppivat oikeille tavoille. Ennen nykyistä vaimoa sanoin naisille juuri ennen laukeamistani että "niele!" ja pidän päästä/hiuksista kiinni sykkien samalla suuhun. Moni pitää siitä ja asia on aivan tavallista. 2-3 kertaa päivässä tyhjennyn eri suihin, vaimoni, rakastajani sekä toisen rakastajani. Vaihtoehtoja löytyy.
 
vierailija
Entinen vaimo otti etenkehaisesti ja arasti kuun teini ekakerralla. Vain hetken aikaa ja ei koskaan laukaissut mulkkuani imemällä. Nyttemmin uuden rouvan kanssa se onnistuukin. Antaa laueta suuhunsa. Ja vielä sanoi ettei ole ennen tehnyt sitä. Ollaan jo viisikymppisiä. Kyllä sitä opitaan näköjään uusia temppuja vielä. Paras oli kun hän itse ehdotti kuusysiä. Olipa ihana nuolla ja katsella supistelevaa pillua vaimon ketkistäessä selkäänsä samalla kun hän imi spermat suuhunsa.
 

Yhteistyössä