Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Oletko ap miten läheinen pojan kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja anu:Leijona kello, puukko (jos harrastaa esim. metästystä), käyttääkö koruja? hopeinen panssariketju + leijona riipus
Alkuperäinen kirjoittaja anu:en antas rahana, ennemmin lahjakorttina esim. johonkin urheiluliikkeeseen..
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Alkuperäinen kirjoittaja anu:en antas rahana, ennemmin lahjakorttina esim. johonkin urheiluliikkeeseen..
En mäkään haluais rahaa antaa (koska tulee sitä aivan varmasti saamaan ja paljon) Oisko 30e sitten sopiva summa, vai oisko se sitten liian vähän?
Alkuperäinen kirjoittaja anu:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Alkuperäinen kirjoittaja anu:en antas rahana, ennemmin lahjakorttina esim. johonkin urheiluliikkeeseen..
En mäkään haluais rahaa antaa (koska tulee sitä aivan varmasti saamaan ja paljon) Oisko 30e sitten sopiva summa, vai oisko se sitten liian vähän?
ihan sinun varojen mukaan.. joku tulee ja sanoo et on liian vähän, mut minun mielestä on juuri sopivasti silloin, kun sinusta itestä tuntuu sopivalta! Voisin itse kuvitella antavani MAX 50?, joten 30? kuulostaa kohtuulliselta
Alkuperäinen kirjoittaja pii:ootko kysyny pojan vanhemmilta onko pojalla toiveita?
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Alkuperäinen kirjoittaja anu:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Alkuperäinen kirjoittaja anu:en antas rahana, ennemmin lahjakorttina esim. johonkin urheiluliikkeeseen..
ihan sinun varojen mukaan.. joku tulee ja sanoo et on liian vähän, mut minun mielestä on juuri sopivasti silloin, kun sinusta itestä tuntuu sopivalta! Voisin itse kuvitella antavani MAX 50?, joten 30? kuulostaa kohtuulliselta
Niin no mun rahatilanne on aikas huono tällähetkellä. Kyseinen perhe on vaan aika varakas, niin tuo 30e tuntuu varmaan sille pojalle ihan pikkusummalta :/
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Alkuperäinen kirjoittaja pii:ootko kysyny pojan vanhemmilta onko pojalla toiveita?
Olen mä kysynyt, mutta se pojan äiti puhu koruista ja lisäsi kyllä siihen vielä ettei se semmosia pidä...toisaalta eihän sillä välttämättä ole koruja mitä pitää.
Alkuperäinen kirjoittaja anu:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Alkuperäinen kirjoittaja pii:ootko kysyny pojan vanhemmilta onko pojalla toiveita?
Olen mä kysynyt, mutta se pojan äiti puhu koruista ja lisäsi kyllä siihen vielä ettei se semmosia pidä...toisaalta eihän sillä välttämättä ole koruja mitä pitää.
mä mietin vieläkin sitä solmioneulaa.. koska vaik ei nyt tarviskaan, ni on joskus kummilleen kiitollinen, kun sellaisenkin turhakkeen omistaa (ja niitä saa myös edullisesti)
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:Jos on urheilullinen poika niin Suunnon tai Polarin sykemittari. Siinahan on kellotoimintakin.
Huomasinkin tuon 30 e arvoisen lahjan, voisiko tuota miettia kimppalahjana jonkun muun kanssa?
no siinä tapauksessa, minusta tuo 30? on oikein sopiva summa lahjaksiAlkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Alkuperäinen kirjoittaja anu:Alkuperäinen kirjoittaja Pikkukultasiipi:Alkuperäinen kirjoittaja pii:ootko kysyny pojan vanhemmilta onko pojalla toiveita?
mä mietin vieläkin sitä solmioneulaa.. koska vaik ei nyt tarviskaan, ni on joskus kummilleen kiitollinen, kun sellaisenkin turhakkeen omistaa (ja niitä saa myös edullisesti)
Toihan ois kanssa ihan hauska (mä en kyllä ole kyseisen pojan kummi, mutta silti) Pojan vanhemmat on oikeastaan mun kummeja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:On varmaan tylsä ehdotus, mutta esim puheaikaa kännykkään