Otin 2½v yövaipan pois...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
On ollut viime aikoina lähes joka yö kuiva, joku pieni liru on vainu olla. Päivisin on sillai kuiva kun muistaa käyttää tarpeeksi usein potalla, itse ei vielä osaa ilmaista halua mennä sinne, mut pidättää kyllä. Kakat tekee useimmiten housuun :( Noinkohan saan tuon kokonaan kuivaksi ennen siskoaan joka on 4v3kk ja vielä yövaippa käytössä. Tyttökin oli jo 2½v päiväkuiva, mut nuo yöt ei vaan onnistu.

:) onnea yritykseen! Meillä oli juuri sama jännitys, mutta vahinkoja ei ole sattunut. Laitoin pariksi viikoksi patjan tilalle taitellun täkin, siltä varalta että kastuu ja joutuis pesemään.

Meil poika 4v ja yövaippa otettiin alkukesästä pois, kun huomattiin että pissaa joka ilta 22-23 välillä (heräsi siihen usein itkeä tihrustamaan). Alettiin käyttää 22 maissa vessassa, ja sitten loppuyö meneekin hyvin ilman vaippaa -olis varmaan epämukavakin näillä helteillä! Ja kun meidän poika on iso ja pyöreä, niin ei meinannu enää vaippojen kootkaan riittää.

No niin, viime yö meni suht hyvin. Poika heräsi pieneen itkuun 24 aikoihin, oli hiukan kosteat housut, käytin vessassa mut sinne mennessä ehti tulla loputkin, sänky onneksi säästyi. Loppuyön pysyi kuivana. Mä olen tota esikoista (4v) koettanut käyttää vessassa parikin kertaa yössä, silti aamulla vaippa märkä. En tiedä onko mitään mieltä herätä parin tunnin välein vessattamaan. Muutenkin tytön rakko ollut aina melko pieni. Joutuu aika usein käymään vessassa ja kertapissauksella tulee vain puolet siitä mitä tuolla 2½v pojalla.

Yhteistyössä