A
"Aikuinen Mies"
Vieras
Ex-vaimoni raiskattiin muutama vuosi sitten ja hän tuli raiskaajalleen raskaaksi. Jostain syystä hän ei halunnut tehdä aborttia, vaikka pidin itsestään selvänä, että jos nainen tulee raiskauksesta raskaaksi niin hän tekee abortin. Minä otin sitten ex-vaimostani eron ja muutin toiselle puolelle Suomea kuin missä hän asuu. En ole tavannut häntä sen jälkeen enkä ole myöskään nähnyt sitä hänen synnyttämäänsä lasta, en edes tiedä, onko se tyttö vai poika. Minähän en sellaisen naisen kanssa ala elämään, joka ei suostu tekemään aborttia jouduttuaan raiskatuksi ja tärkein syy avioerolle oli se, että ex-vaimoni vaati minua olemaan isä sen pervessin raiskarin kakaralle. Jos ex-vaimoni olisi tehnyt abortin, olisin jäänyt hänen luokseen enkä olisi ottanut eroa, mutta minähän en rupea asumaan yhdessä sellaisen naisen kanssa, joka vaatii minua olemaan isä lapselle, jonka joku pervo raiskaaja on saattanut alulle. Nyt minulla on uusi vaimo ja tämän kanssa 2v ja ½v lapset ja lisäksi vaimollanikin lienee jo uusi mies ja tämän kanssa lapsi, ainakin niin hänen veljensä kertoi, kun tämän sattumalta tapasin vähän aikaa sitten.