Otin kello 18 ja 22 voltaren retardin, voinko ottaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
kohta 600 mg buranan? Luulin, että voltaren auttaisi hammaskipuun, mutta mitä vielä, ei mitään tehoa. Nyt kuitenkin sanotaan, että ei saisi ottaa yhtä aikaa noita(burana ja voltaren) ja tuo voltaren vielä pitkäaikaisvaikutteinen :( Lähteekö henki, jos ottaa yhden buranan?

Kannattaisiko soittaa vaikka päivystykseen ja kysyä sieltä. Täällähän voi kuka tahansa ihan vitsinä vastata että juu ota vaan vaikka kaks Buranaa, ihan turvallista se on...

Kyllä tohtii ottaa Buranaa, JOS et muuten käytä sitä säännöllisesti. Koska sen vuoksi se varoitus vain on, kun nuo tulehduskipulääkkeet voi aiheuttaa mahavaivoja, siis mahahaavaa ja sellaista jos pitkäaikaisesti käyttää.

[QUOTE="Ninni";22889650]Burana Caps 400 mg auttaa tosi hyvin hammassärkyyn. Mikään muu ei auta mulla ja mun miehellä hammassärkyyn.[/QUOTE]

Niin minullakin, mutta luulin tyhmyyksissäni, että tuo Voltaren olisi vahvempi ja parempi, ei ollut.

Ei sitten siellä päin oo esim. terveyspalvelujen neuvontaa jonne soittaa. Ja kummasti usein noissa päivystyksissä neuvoo myös puhelimessa.

Voltarenkin on respalääke, eli ei ihan jokasella oo tietoa miten tuo käyttäytyy tai syötkö vaikka jotain muutakin (tuskin tuota on ihan hammassärkyyn määrätty alunperin). Sen takia ei voi yhtään tietää sopiiko burana. Tai edes se parasetamoli.

Ei sitten siellä päin oo esim. terveyspalvelujen neuvontaa jonne soittaa. Ja kummasti usein noissa päivystyksissä neuvoo myös puhelimessa.

Voltarenkin on respalääke, eli ei ihan jokasella oo tietoa miten tuo käyttäytyy tai syötkö vaikka jotain muutakin (tuskin tuota on ihan hammassärkyyn määrätty alunperin). Sen takia ei voi yhtään tietää sopiiko burana. Tai edes se parasetamoli.

Ei ole määrätty hammassärkyyn, vaan "tenniskyynärpäähän", söin silloinkin buranaa, enkä syönyt noita. Mutta en ota sitä buranaa, säästän vatsaani ja otan huomenna buranaa. Kiitos vastaajille

[QUOTE="Ninni";22889650]Burana Caps 400 mg auttaa tosi hyvin hammassärkyyn. Mikään muu ei auta mulla ja mun miehellä hammassärkyyn.[/QUOTE]

Hammaslääkäri vois auttaa. Tuosta tekstistä saa sellaisen kuvan, että teillä on jatkuvaa särkyä.

Eihän noilla nyt aonakaan taju lähde tai hengitys pysähdy. Mahdolliset haittavaikutukset koskevat tosiaan mahanpuolta. Eli, kun on vain näin ainutkertainen asia, ihan hyvin voit ottaa lääkettä, jotta kipu lähtee. Siihenhän ne on tarkoitettukkin!

Yleensä esim. viisauden hampaiden poistoon määrätään voltarenia, samoin migreeniin..

Yhteistyössä