Ottaako mies yhteyttä jos numerot on vaihdettu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rita90
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rita90

Vieras
Eli tapasin mukavan oloisen ja komean nuoren miehen. Hän ilmaisi kiinnostuksensa ja kysyi numeroani illan päätteeksi. Vaihdoimme numerot. Mielestäni hän sanoi ottavansa yhteyttä, mutta en ole ihan varma tästä yleisen hälinän vuoksi että sanoiko hän "otan yhteyttä" vai "ota yhteyttä". Mitään ei ole kuitenkaan miehestä kuulunut.

Jättääkö mies ottamatta yhteyttä vaikka on kysynyt numeroa? Onko tälläinen yleistä?

Jotkut kysyvät numeroa ihan kohteliaisuudesta, eikä niillä ole aikomustakaan ottaa yhteyttä, eikä vastata viesteihinkään.
itse olen sylistynyt ihan samaan, pyytänyt numeroa ja hävittänyt sen seuraavana aamuna.

Jotkut kysyvät numeroa ihan kohteliaisuudesta, eikä niillä ole aikomustakaan ottaa yhteyttä, eikä vastata viesteihinkään.
itse olen sylistynyt ihan samaan, pyytänyt numeroa ja hävittänyt sen seuraavana aamuna.

Tämän kohteliaisuus asian periaatteessa ymmärtäisin, mutta kun ei tosiaan koko iltaa hengailtu yhdessä. Vain hetki juteltiin. Ja myöhemmin hän tuli uudestaan juttelemaan ja ilmaisi että haluaisi nähdä uudestaan. Juteltiin ja lopuksi kysyi numeroa, ennen kuin lähti pois paikalta. Ei ollut mielestäni kännissä, ei ainakaan niin että olisi huomannut.

Jos tapaamisestanne on viikko (tai enemmän), niin siinä tapauksessa turha miettiä. Mies ei ota yhteyttä.
Jos tapaamisestanne on pari päivää, niin on vielä pieni mahdollisuus että kuulet miehestä.

Jos olet kiinnostunut, niin voithan ottaa itsekin yhteyttä?

:laugh:

Ihan oikeasti, nyt on aika herätä ja todeta että elämme vuotta 2016. Nainen voi tehdä aloitteen sen sijaan, että odottaa perse homeessa ja kyselee neuvoa jollain perkeleen nettifoorumilla toisilta samanlaisilta älyn jättiläisiltä.

En itse kerennyt ottaa yhteyttä (en tiedä olisinko ottanutkaan, vaikka sitä jo harkitsinkin eilen), sillä mies otti yhteyttä (y);)

Kiitos kaikille keskusteluun osallistuneille!

Yhteistyössä