Hae Anna.fi-sivustolta

Ottaisitko kumppaniksesi184cm/75kg hyvännäköisen ja mukavan miehen poikkeuksellisen laihoilla raajoilla?

Viestiketju osiossa 'Ihmissuhteet' , käynnistäjänä zorro1, 28.01.2009.

1. eräs peräs Vierailija

Mua taas ei naurattanut. Mua itkettää kun joku aikuinen ihminen miettii oikeasti noin kovasti ulkoista habitustaan ja tekee siitä elämänsä sisällön.

Se kyllä vähän naurattaa, että vaikka aloittaja saa monen päivän ajan lunta tupaan, niin moralisoinnin tarpeen herättää vasta tiettyjen nimimerkkien mielipiteenilmaukset, jotka vóvat vielä aivan samassa linjassa aikaisempien mielipiteiden kanssa.

2. piiri pieni pyörii Vierailija

Eilen tyyristyllerö, tänään zorro. Kuka huomenna?

3. just joo- Vierailija

Samaa mieltä! Kuten joku tuolla sanoi, niin hanki sitä lihasta sinne korvienkin väliin, älä vain ranteeseen.

4. justpajust Vierailija

Minä luulen, että aloitus on provo, mutta kirjoitan oman mielipiteeni asiasta jos todella tälläisiä ulkonäkökeskeisiä miehiä on olemassa. Että ihan pohjeimplantit, sitten ne vasta nilkat näyttäisivät ohuilta. Sitten vielä pitää farkkujen ja pukujen kanssa temppuilla.

5. Provo tai ei, mutta ei tarvitsisi ilkeästi sanoa.
    Muistakaa, että jokaisen kirjoituksen takana on elävä ihminen. Ja vaikka itse tykkäisitte olla ilkeitä ja nauttisitte kun teille ilkeillään, niin kaikki eivät koe sitä samalla tavalla. Mielipiteen voi esittää myös asiallisesti, tai huumorilla loukkaamatta ketään. Jos olette unohtaneet mitä ilkeily on, niin käykää lukemassa ketjutsta, joka käsittelee koulukiusaajia, miten he ovat olleet ilkeitä ja miten se on vaikuttanut uhriin.

6. miettijä- Vierailija

Suhteessa voi olla mukana toisen ihmisen menettämisen pelko. Sillä ei ole välttämättä mitään tekemistä sen kanssa, onko henkilö vaikkapa jätetty tai onko pelolla jokin oikea, realistinen syy. Arvelen, että koska aloittajalla on takanaaan jo kariutunut suhde eikä hän ole miettinyt kariutumisen syitä tarpeeksi tarkkaan tai sitten vain muuten on jäänyt kaiken pohjalle tuo pelko toisen menettämisestä. Se pelko vain on siellä muiden tunteiden joukossa.

Jos alkuperäinen hankkisi implantit, se olisi sama asia kuin henkilö hankkisi omakotitalonsa turvaksi kalterit, koska pelkää, että talo voidaan ryöstää. Kaltereiden asennus ei poista varsinaista pelkoa vaan se tuo pinnallisesti turvaa. Kun kalterit ikkunoihin on saatu, on hetken aikaa hyvä mieli mutta koska varsinainen pelko on vielä läsnä ja käsittelemättä, alkaa varkaita pelkäävä henkilö seuraavaksi pelätä, että varkaat tulevat katon kautta.
    Implanttien laittaminen ei siis poista tuota perimmäistä pelkoa. Ylipäänsä on helppo löytää omasta kehosta syy sille, miksi toinen ihminen voisi vain jonain päivänä ottaa ja lähteä. Jos henkilö laittaa ne implantit, hän jonkin ajan kuluttua löytää jonkun toisen vian itsestään joka pitää korjata. Hänen kehostaan tulee korjauksien kohde, vaikka hänen pitäisi katsoa mieleensä ja pelkoihinsa. Jos henkilö siis alkaa tuohon ulkonäön muokkaukseen, siitä voi tulla loputon kierre, joka ei ratkaise itse ongelmaa.

Luulen, että jokainen miettii jossain vaiheessa, onko tarpeeksi hyvä ja hyväksyttävä ihminen. Alkuperäisen tapauksessa on epäilyttävää, että hän lähtökohtaisesti pitää selvänä, että toinen ihminen hyväksyy hänet vain tietyin ehdoin, eikä sellaisena kuin hän on.

7. Kaveriksi ottaisin ,mutta en ikinä menis sänkyy tuollaisen luukasan kanssa. Johan siinä satuttais itsensä

8. zorro1 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Viikon olen ehtinyt seurata näitä kirjoituksia. Ajattelin kommentoida vielä joitakin kirjoituksianne:

"Hehheh, komensin poikaystäväni mittailemaan jäseniään, koska alkoi tämä ap:n ongelma askarruttaa. Tulos: pituus 187 cm, paino 77 kg, pohje paksuimmasta kohtaa 37 cm ja nilkka 22 cm. Kipaisin vielä mittaamaan hänen ranteensa: 16,5 cm. Joten, ap, unohda ongelmasi, sitä ei ole."

Ehkä oli huono tuoda nuo mitat esille alustuksessa. Hoikilla ihmisillä pohje on kauttaaltaan välimaastoa 34-37 koko jalka nilkan aluetta lukuunottamatta. Eikä se koko, vaan että jalan rakenne (polvesta sääreen) on normaali muuhuin vartaloon nähden. Itsellä pohje on siitä lihaksen kohtaa paksuimmillaan sen 34-35, mutta paksuus tippuu nopeasti aina 25:een sen jälkeen. Jalat ehkä eivät erottusi, jos olisin 14-15cm lyhyempi, jolloin pienikokoisuus tältä osin on normaalia. Tai päättäkää itse:

http://www.flickr.com/photos/zrz1/

"Minä veikkaan, etta nimenomaan korostat "hoikkuuttasi" pukeutumalla normaalia väljempiin vaatteisiin. Silloinhan lahkeet lepattavat ja kiinnittävät entistä enemmän huomiota."

En pukeudu ”löysiin” vaatteisiin. Vain housujen osalta joudun hieman löysempiä vaaatteita ostaa lähinnä työreissuilta maailmalta (missä erinomaiset valikoimat). 2-3 senttiä löysemmät lahkeet, mitä Dieselkin mallistoossaan viljelee, ei erotu normaaliin silmään. Kenkiä on todella vaikea ostaa. Se johtuu siitä, kun raajani eivät kestä normaalia rasitusta. Sairastan rustonpehmentymää sekä nivelrikkoa, jotka nuorella miehellä ovat harvinaisia ja varsinkin yhtäaikaa. Lisäksi kärsin erittäin pahoista askeltamis/jalan kuormitusvaivoista. Luulen, että vaivat liittyvät jalan rakenteeseen.

Mitä kammoiluun tulee, suurin ongelmani nimenomaan piilee siinä, ettei ylihoikkia sääriäni/jalkojani nää, kun ne on paljaana. Olen muutaman kerran uusien ystävieni kanssa joutunut tähän tilanteeseen ja nään sen heidän ilmeestä. Tätä on vaikea selittää, mutta yrittäkää ymmärtää. Eli kun asia tulee yhtäkkiä esille puun takaa – näitä tilanteita kammoan. Tää kuulostaa tyhmältä, mutta näin se vaan on. Lisäksi kammoa aiheuttaa se, että olen nähnyt noin 6-7 kertaa tyttöystäväni vanhemmat, jotka arvostelevat ihmisiä laihuuden/lihavuuden perusteella paljon. Ehkä nään jo sen tilaisuuden, että itse olen haukuttavana/arvosteltavana jossain vaiheessa, kun suhde on pidemmällä.

Haluan vain tuoda asian tänne anonyymisti keskusteltavaksi. Kuten Sussu30v sanoi, en ole sinut asian kanssa. En silti ole masentunut. oivottavasti vielä keskustelu jatkuu. Mielipiteenne kuvista? Kiitos vastauksista!

9. naapurin tyttö Vierailija

Siis oliko nuo kuvat sun omiasi? Mitä ihmeellistä noissa jaloissa ja säärissä muka oli? Minusta ne ainakin näyttivät ihan tavallisilta. Ja mitä ihmettä tarkoitat sillä ettei jalkojasi/sääriäsi NÄÄ paljaana? Ei kai ne nyt sentään läpinäkyvät ole?

Olisko nyt niin että sinä olet kehittänyt itsellesi ongelman jota ei ole? Voisko olla niin että ongelmasi perustuu sairauteesi joka oikeasti on olemassa, eli rustonpehmentymä ja nivelrikko, ja sinä luulet että sairaus näkyy ulospäin jonkinlaisena epämuodustumana? Muuta mahdollista selitystä en keittiöpsykologian avulla keksi.

Ja aika oudoilta ne appivanhempiehdokkaasi vaikuttavat jos ei ne muuta puheenaihetta keksi.

10. Sussu 30-v. Vierailija

Katselin kuvat ja yritin oikein tiiraamalla tiirata poikkeavuutta, mutta ihan normaaleilta jalkasi minusta näyttävät. Jos tulisit shortseissa kadulla vastaan en kiinnittäisi mitään huomiota jalkoihisi. Puhumattakaan että jalkasi millään tavalla haittaisivat parisuhdetta tai estäisivät kiinnostumasta. Hyvin harvalla meistä on täydellinen vartalo ja silti useimmilla ihan hyvä. Onko tyttöystäväsi 180 cm pitkä ja hoikka isotissinen pyöreäpeppuinen täydellinen kaunotar? Vaaditko itse että nainen on täydellisesti ja kaikilta osin nykyisen kauneusihanteen mukainen vai rakastatko kuitenkin häntä juuri sellaisena kuin hän on ja onko hän maailman paras nainen vaikka etuhampaat olisivatkin vähän vinossa? Sama varmaan toimii toisinpäin ja jos taas naiselle tärkein asia puolisossa on täydellinen mallinvartalo, niin et varmaan tee sellaisella "sielunkumppanilla" mitään, ethän?

Ja joillakin ihmisillä on tapana arvostella aina, teitpä niin tai näin tai näytitpä miltä hyvänsä, aina löytyy jotain "vikaa". Sitä ei vain voi elämässä välttää. Sellaisten ihmisten mielipiteiden kannattaa antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, tärkeää on olla itse sinut itsensä ja tekemistensä suhteen. Jos joku arvottaa muita ihmisiä lihavuuden tai laihuuden perustella, niin sanoisinpa että ongelma on kyllä siellä päässä eikä ihmisten lihavuudessa tai laihuudessa. Tsemppiä nyt vain elämässä ja parisuhteessa, koita saada päähäsi taottua että olet hyvä tyyppi ihan juuri tuollaisena :) Ei kukaan muukaan ole täydellinen, kenellä on ruma naama, kenellä huono tukka, kenellä iso maha ja nämäkin ovat hyvin pientä verrattuna sisäisiin puutteisiin, joita meillä kaikilla niitäkin on. Omat puutteet vain tuntuvat aina paljon suuremmilta kuin minä muut ne näkevät.

11. Minusta koivet Vierailija

olivat varsin hyvät, suorastaan silmälle ilo. Omien, terveiden poikieni jalat ovat laihemmat, sillä se on meillä suvussa. Ikinä ei yksikään ihmissuhde ole jalkoihin kaatunut, kyllä se on ihan muusta kiinni.

Korvienväli on se kaikista tärkein paikka, jonka tulee olla kunnossa: Arvomaailman, toisen huomioonottamisen, empatian ja luotettavuuden.

Jos todella tyttöystäväsi vanhemmat näkevät ihmisessä vain ulkonäön ja arvostavat sen mukaan, heillä on omia komplekseja sen takana. Tuntuu hämmästyttävältä, että aikuisella iällä oleva ihminen on vielä niin kehittymätön!

Siispä, jätä pelkosi ja keskity vain teihin kahteen. Ei kukaan ota kumppania vanhemmilleen, itselle hänet otetaan. Jos tyttöystävä rakastaa sinua kaikkinesi, vain se on tärkeää. Ihastus voi alkaa ulkonäön perusteella, mutta rakkaus tarvitsee nuo aiemmin luetellut asiat ja silloin ulkonäköasiat jäävät ihan toisarvoisiksi. Tulet huomaamaan sen itsekin, kunhan aikaa kuluu.

12. turhaan murehdit Vierailija

Ei mitään vikaa koivissa, päinvastoin, ihan hyvännäköiset.

13. En minäkään noissa kuvissa huomannut mitään outoa. Suurimmalla osalla paljaskoipisista miehistä olen nähnyt juurikin tuollaiset ulokkeet. Tietenkin jos haluat lisää paksuutta voi myös lihottaminen syömällä auttaa... http://www.tohtori.fi/?page=2381134

14. Vielä jaloista Vierailija

Ja ottaen huomioon muun vartalonrakenteesi, olisi kovin hullun näköistä jos muuten hoikalla miehellä olisi huomattavan paksut pohkeet.

15. jalkasi ovat Vierailija

ihan hyvän näköiset ja kokoiset. Turhaan panikoit.

16. zorro1 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Olen edelleen sitä mieltä, että ne ovat "rakenteellisesti tosi hoikat". Helpompi olisi katsoa kuvia, jos olisi vertailupohjaa vieressä/etäämmät kuvat. Mut omaa panikointia/ongelman kehittämistä tää osaksi kans on, kuten sanoitte. Kiitos kommenteista!

17. En nyt jaksanut lukea kaikkia viestejä, mutta jalkakuvasi kurkkasin ;) Jalat voisivat olla mieheni jalat, mutta eivät ole.

Miestäni laihat jalat jostain kumman syystä häiritsevät, hän ei käytä shorteja tms. Minua jalat eivät ole koskaan häirinneet, vaan ovat oikein hyvät. En ole ikinä vertaillut hänen jalkojaan kenenkään toisen miehen pohkeisiin. En oikein ymmärräkään tuota jalkaongelmaa, mutta onhan meillä naisillakin kaikenlaisia pulmia. Joten sinuna olisin ihan huoleti.

18. Lärpänen Vierailija

Vittu mulki on ihan vitun pienet pohkeet auta mua plz fam send help + nilkka implantit markkinoille I beg u

Tarot-ennustus – valitse kortti ja lue, mitä se enteilee elämääsi

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri