OTTAKKAA nyt tosta mun miehestä sit selvää...(liittyy lasten tekoon)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sannulii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sannulii

Aktiivinen jäsen
26.08.2007
5 666
1
36
Olen tässä jo puoli vuotta sitten ilmaissut että olisin valmis yrittämään toista, mutta mies haluaa odottaa. No kunnioitan tätä , koska haluan että mies on täysillä jutussa mukana.

No joskus asia tulee puheeksi ja kysyn millo hän haluaisi niin ei viellä ainakaan puoleen vuoteen, No ongelma on tämä, sängyssä ollessamee hän saattaa kysyyä haluanko välttämättä käyttää ehkäisyä.. no sanon tietty että en,,,
no hän sanoo no menkööt tämän kerran, mutta tämä ei saa tull atavaksi.

Näin käynyt muutaman kerran, no en ole tullut raskaaksi :/ mutta miksi mies tekee tuollaista jos kerran ei halua viellä ainakaan puoleen vuoteen toista....?

Yrittäskö mies ilmaista, että raskaus ei ois maailmanloppu, mutta jotenki arveluttava silti. Ja että jos lapsi saa alkunsa noista harvoista ehkäisemättömistä kerroista, niin tervetuloa vain. :/

Mieheni eiole kovinkaan syyttävää tyyppiä. Vain joskus suutuspäissään voisi sellaista sanoa. ..

Tässä kun its ehaluais vaan jo täyden yrityksen päälle , niin tulee sellanen olo että mitä sä nyt ukko meinaat?

ja arvatkaa uskalanko suoraan kysyä, jos vaikka ajattelee aivoillaan ja ei sitten voikkaan jättää ehkäisyä
:whistle: :whistle:

Noi miehet on vähän tommosia. Kuopuksen jälkeen sanoin että tehdään heti perään kolmas lapsi, tai sitten ei enää tehdä, no mies ei vielä halunnut. Ollaan sitten puhuttu ja sovittu yhdessä että ei tehdä enää lapsia, nuo 2 saa riittää. Sitten aloin puhua sterilisaatioon menosta kun täytän 30v niin mies ei annakkaan minun mennä, jos vaikka joskus kuitenkin tehtäis....

vihje: kannattaa yrittää saada kakkonen alulle ennen kuin ykköselle tulee eka uhmaikä. kuka tahansa täyspäinen mainaa ajattelee sillon että "ei ikinä toista..."

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vihje: kannattaa yrittää saada kakkonen alulle ennen kuin ykköselle tulee eka uhmaikä. kuka tahansa täyspäinen mainaa ajattelee sillon että "ei ikinä toista..."

olen muuten samaa mieltä. Me ei varmaan oltaisi toista uskallettu edes yrittää jos oltaisiin tiedetty mihin 3v. pystyy :laugh: Tuo 1v5kk on oikein hyvä ikäero, varsinkin silloin kun molemmat nukkuu :ashamed:

se täs kanssa ottaa pattiin kun sitä joka kuukautisten alkamis aikoihin jännittää ja toivoo niin ettei ne alkais kun sehän on aina mahdollista, mutta ku ei..

olis ees täys yritys menossa niin olis jotenki selkeenpää |O

Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:
se täs kanssa ottaa pattiin kun sitä joka kuukautisten alkamis aikoihin jännittää ja toivoo niin ettei ne alkais kun sehän on aina mahdollista, mutta ku ei..

olis ees täys yritys menossa niin olis jotenki selkeenpää |O

Meidän neiti on syntynyt elokuussa -06 joten teidän neiti on kuukauden vanhempi....Eikö teillä ole ollenkaan uhmaa??? Meillä nimittäin neiti on pahempi kuin 3v veljensä :whistle: kun sillä päällä on niin itkupotkuraivarit on taattuja :headwall:

no onhan sillä... se alko jo vuoden iässä ja on heittäydytty lattialle ja kokeiltu kaiken laista.. siisn meidän pikku neiti..
uhmaa siis on, mutta jotenkin en pidä sitä kauheen pahan meidän tytön kohdalla, ehkä olen varautunut paaaljon pahempaan ;)
koska itse olen ollut no aika järkyttävä pienenä, sain niin kaameen kasvatuksen että hypin kaikkien nenille , siishen verrattuna en usko että tulen säikähtään pienestä :whistle:

Meillä oli tuo tilanne ja tulin raskaaksi. Mies syytti mua ja painosti aborttiin joka sitten tehtiin. Kaduttaa aivan hirveästi varsinkin kun mies on nyt sitä mieltä että lapsi olisikin ollut tervetullut!!

jos itse suostuu ilman ehkäisyä olemaan, niin pitää kyllä mielestäni olla varma että itse haluaa mahdollisen lapsen pitää, vaikka sitten ilman isää. abortti ei ole ehkäisykeino.

Yhteistyössä