ou nou...limatulppa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lubi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lubi

Jäsen
20.02.2007
62
0
6
Luin et limatulppa voi lähtee irtoamaan sisätutkimuksen jälkeen...
Mie kävin tänää lääkärillä joka katto kohdunsuun tilanteen ja sano et jotain veristä vuotoo tulee..ei sanonu sen enempää...
Nyt illalla katoin et tosiaanki alko tulemaan, luultavasti limatulppa?!
Voiko se oikeesti vaan johtua siitä tutkimuksesta vai panikoinko ihan aiheesta (et tää lähtis käynnistymään)? Rv takana 36+6...
Nyt pelottaapi :o

Mulla on kyllä alkanut sisätutkimuksen jälkeen vuotamaan verta alapäästä, mutta vaikea sanoa. Onko se ihan verta vaan, vai sellaista oikein sitkeää limaa jossa seassa verta ?

itselläni limatulppa, oli oikein sitkeää kirkasta limaa, jossa seassa verta.

se on sellasta ruskeaa sitkeää limaa ja sitä tulee pikku hiljaa pieniä kokkareita...veikkaisin veritulppaa..tää on miun toinen ja muistelisin et sillon ekan aikaan se näytti samalta...
Mut voisko se johtuu vaan siitä tutkimuksesta :/

ensimmäinen synnytys ei ollu mikää maailman mahtavin kokemus...
Sit on kaikki huolet et meneeks kaikki niin ku on suunnitellu, siis kaikki esikoisen hoidot ym. Kaikkee ei oo oikein "kerenny" viel suunnittelee :o
Mut toisaalta oon suunnitellu nii pitkälle ku oon voinu, se on eri asia miten ne toteutuu :ashamed:
Pääasia et vauva olis terve ja itekki pysyis hengissä...
Sitä synnytystä vaan odottaa ja toivoo koko ajan, mut sitten ku se alkaa olla ovella, nii ei teekkään mieli synnyttää :D
Se on tää vaihteleva mieli ;)

Alkuperäinen kirjoittaja lubi:
se on sellasta ruskeaa sitkeää limaa ja sitä tulee pikku hiljaa pieniä kokkareita...veikkaisin veritulppaa..tää on miun toinen ja muistelisin et sillon ekan aikaan se näytti samalta...
Mut voisko se johtuu vaan siitä tutkimuksesta :/

no ei se varmaan kyllä veritulppa ole :D

Kyllä sä tulet näkemään sen sitten jos synnytys on käynnistynyt. Ei siis tosiaan pelkkä limatulpan irtoaminen kuitenkaan sitä merkitse. Kyllä ne supistelut yms muut siitä enemmänkin kertoo.
Monilla saattaa limatulppa irrota jo etukäteen, niin kuin aiemmin täälläkin jo mainittiin. Toisilla taas synnytyksen yhteydessä. Kaikki niin ihmiskohtaista.

Yhteistyössä