Hae Anna.fi-sivustolta

Oudoin uni ikinä :S

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä pathetic, 28.10.2007.

1. pathetic Vierailija

Näin erittäin outoa unta pari kolme yötä sitten. Ja se on pyörinyt viime päivät mielessäni. Yritin netistä ettiä tietoa voisikohan tämä uneni mahd. tarkoittaa jotain, toistaiseksi mitään ei ole löytynyt.

Mutta asiaan. Unessa minua pisti rintaan ihan hemmetisti, tai siis sydämmeen. Yhtäkkiä, en muista miten, sain jotenkin sydämmen itsestäni pois, pitelin sitä kädessäni ja se sykki. Sydämmestäni törröti ulos pitkä käsittääkseni muovia ollut piikki (?) ja tutkin sydäntä tarkemmin. Se oli kahdella hakasella kiinni sydämmessäni ja sain irroitettua sen ja heitin sen pois.

Sitten piti keksiä miten saan sydemmän takaisin itseeni, yritin kysyä äidiltäni ratkaisua tähän, mutta hän puhui puhelimessa ja sanoi että hoidetaan kohta sun sydän takaisin paikoilleen. Ja sitten odottelin omassa huoneessa ja pelkäsin että kohta kuolen jos ei tätä sydäntä saataisi paikoilleen. Ja tähän uni loppuikin :S en tiedä sainko sen sitten takaisin itseeni...

Mitäköhän hittoa toi ny sit meinas :S

2. Ci Vierailija

Oletan että olet nuori ja terve ihminen ilman todellisia sydänvaivoja. Onko sinulla ollut sydänsuruja? Piikki lihassa? Oletko pitkittänyt ja lämmittänyt sitä "keinotekoisesti" Ja nyt katsot ajan tulleet hoitaa se pois häiritsemästä?

3. vierailija Vierailija

Ähh ei se meinaa mitään mitä nyt tosta uni vaan. Jos mä näen unta kerron sen aamulla vanhemmileni ja kaverille niin ohho olipa hassu uni vaan ja thats it.

Oli mullaki aika kummallinen uni tässä noin kuukausi sitten ekaks niin pelastettiin lintuja haukkoja ja kotkia ja pienempiä lintuja ne oli niikuin jääny kiinni semmoisiin joissa pyydystetään karhuja semmonen joka sulkeutuu karhun jalan ympärille ne oli lintujen jaloissa ja pelastettiin ne.

Sit uni hyppäs eteenpäin ja olin jossain kellarissa yhtäkkiä pizzakuski kuka ne mun työkaverit siellä oli öö joo yks tuttu kaverini ja yks tuttu siivooja oli siellä samassa työpaikassa ja mä ajoin tumman sinistä pizza autoa joka oli muistaakseni mopoauto ja me kaikki meni sinne siivooja takaluukkuun ja mun tuttu ystävä eteen ja mä ajoin siinä sitte....

Ajoin yhtäkkiä vaaaaaaanhalla autolla joku t-fordi tai vastaava ja mulla oli vahan aikaiset vaatteet muistan jotain cylinterihattu ja mustat housut ja musta takki ja joku semmoinen mitä niillä oli ennen niinkuin silmälasit mutta vain yhdelle silmälle ja tuli hautaumis/ ruumis auto google translate ei kääntänyt sitä joten en tiädä mikä sen oikee nimi on :D anyway semmoisessa autossa missä ne kujettaa ihmisiä jotka on kuollut ja sitten niitten perässä ajaa niitten läheiset.

Sit hyppäsi taas se uni eli olin jostain ottanut Entity XF auton, eli yks gta v automallin nimi ja ajoin hullusti SIIS IHAN HULLUSTI läpi suoraan läpi ei väliä jos oli taloja tai muuria eli läpi vaan sit sillä autolla tulin johonkon baariin ja mä olin Arthur Morgan (Päähenkilö red dead redemption 2 (PS4 peli)) ja joku suuttui mulle kuin ajoin noin kovaa ja sit vaan ajoin karkuun auton kaa

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri