Oudointa mitä olet nähnyt liikenteessä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kuski

Vieras
Itse ajelin liikenteessä kun vastaan tuli auto, jossa ei juurikaan kuskia näkynyt. Ja vauhtia oli 80 km/h. Olihan se kuski siellä, mutta kännykkä kädessä, ja kurkotteli auton lattialta tms. jotain, että oli melkein vaakatasossa. En tiedä miten näki ajaa, kun vain hiusraja näkyi ajajasta. Järisyttävää liikenteen vaarantamista, ei ajatellut yhtään kanssamatkaajia, muita liikenteessä!

mä muistan aina sen, kun kävin ottamassa ensimmäisen tatuointini. Kotimatkalla olin sellaisen ison auton kyydissä, se ei siis ole pakettiauto vaan joku mikä lie bussi :D eli paljon korkeammalla kuin henkilöauto. No meidän edessä ajoi juurikin henkilöauto, ja meidän autosta näki sinne autoon ihan selvästi. Ja mitäs siellä tapahtuikaan! Kyydissä oleva nainen otti suihin kuskilta. Autokin meni välillä kahta kaistaa. Tilanne nauratti aivan hillittömästi, mutta uskovainen sukulaiseni, joka toimi meillä kuskina, ei ollut samaa mieltä, joten toisaalta oli aika vaivaantunut tilanne.

Kerran kaupungilla ihmettelin että mitä helvettiä edellä ollut jakeluauto oikein törttöilee. Ajoin auton ohi ja vilkaisin mitä kuski puuhailee.

Jätkällä oli jumalauta kännykkä oikeassa kädessä jota piti vasemmalla korvalla. Vasemmassa kädessä oli kertakäyttömuki josta juuri hörppi ilmeisesti kahvia. Kädet olivat siis naaman päällä ristissä. Ohjaus hoitui kätevästi oikean käden kyynärpäällä.

Kerran vastaan tuli rekka jonka kuski oli levittänyt sanomalehden ratin päälle jossa sitä oli helppo lukea.

Mulla on vaan tylsiä juttuja. Ne on hassuja autoja, missä on hirveän painava lasti peräkontissa, kun auton takapää laahaa melkein maassa ja keula on pystyssä.

Täällä kulkee joku putkiliikkeen( ??? ) auto, jossa on kuskinpuoleiseen oveen maalattu vessanpytyllä istuva ihminen sivusta katsottuna. :D

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä:
Kerran vastaan tuli rekka jonka kuski oli levittänyt sanomalehden ratin päälle jossa sitä oli helppo lukea.

Mäkin tunnustan tehneeni tätä silloin kun ajoin asuntovaunun kanssa johonkin hornan kuuseen töikseni. Usein oli vielä kahvimuki toisessa kädessä. :snotty:

Oudointa, mitä olen itse nähnyt, oli joskus tammikuussa (pakkasta noin 20 astetta) fillaristi, jolla oli päällään t-paita, kumisaappaat, shortsit, pipo ja karvakintaat.

Alkuperäinen kirjoittaja kuski:
Itse ajelin liikenteessä kun vastaan tuli auto, jossa ei juurikaan kuskia näkynyt. Ja vauhtia oli 80 km/h. Olihan se kuski siellä, mutta kännykkä kädessä, ja kurkotteli auton lattialta tms. jotain, että oli melkein vaakatasossa. En tiedä miten näki ajaa, kun vain hiusraja näkyi ajajasta. Järisyttävää liikenteen vaarantamista, ei ajatellut yhtään kanssamatkaajia, muita liikenteessä!

Muakin tuli vastaan kerran illan hämärässä auto, jossa ei näkynyt kuljettajaa. Tarkemmin katsellessani huomasin vain valkoisen hammasrivin.

Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
mä laulan autos ja välil lätkin huulikiiltoa tai puuteria..oon jopa liikennevalois harjanu hiuksia :whistle: et en oo sit muitten touhuihinka kiinnittäny huomioo

Minun piti korjailla meikkejä hautajaissaattueessa. :snotty:

en ole oikeastaan nähnyt muuten mitään kummallista, mutta aina kun omalla kaistalla joku ajaa vastaan..se on outoa! Lähelle rakennettiin liikenneympyrä ja yhtenä aamuna ajelin töihin ja kappas! vanha pappa oli kääntynyt liittymästä vastaan tulevien kaistalle. Oli aika nolona, mutta sieti ollakkin! Ja täällä päin venäläiset ajaa ihan miten vaan ja pokkana muista välittämättä. U-käännöksiä vilkkaissa risteyksissä jne. Aika yleistä on heillä se, että jos rinnakkain menee kaksi kaistaa samaan suuntaan niin ajetaan siinä keskellä ja sama risteyksissä. Raivostuttavaa!

Olen nähnyt kaikkea ratsastuskypärä päässä ajavasta naisesta tippuviin kanootteihin joita ei edes huomata :D

Moni muuten tuntuu meikkaavan liikennevaloissa! Kun istuu aina kuskin vieressä, ehtii katsella ympärilleen ja nähdä vaikka mitä.

Tätä en ole itse nähnyt, mutta kuullut:
Vanhempani olivat nuoruudessaan kesälomaretkellä, pysähtyivät p-paikalle kahville, oli omat eväät mukana. Kahvittelujen jälkeen jatkoivat matkaa. Ajettuaan pari sataa kilometriä, pääsivät perille. Siellä vasta huomasivat, että kahvitteluhetkestä asti heillä oli ollut kahvipannu auton katolla. :) Se oli juuttunut kiinni kahvin kuivuttua auringonpaisteessa.

Oli varmaan vastaantulijat hieman ihmetelleet. :)

Alkuperäinen kirjoittaja neiti Dina:
mä muistan aina sen, kun kävin ottamassa ensimmäisen tatuointini. Kotimatkalla olin sellaisen ison auton kyydissä, se ei siis ole pakettiauto vaan joku mikä lie bussi :D eli paljon korkeammalla kuin henkilöauto. No meidän edessä ajoi juurikin henkilöauto, ja meidän autosta näki sinne autoon ihan selvästi. Ja mitäs siellä tapahtuikaan! Kyydissä oleva nainen otti suihin kuskilta. Autokin meni välillä kahta kaistaa. Tilanne nauratti aivan hillittömästi, mutta uskovainen sukulaiseni, joka toimi meillä kuskina, ei ollut samaa mieltä, joten toisaalta oli aika vaivaantunut tilanne.

Käsi ylös joka EI oo koskaan ottanu suihin kuskilta. (Vauhti on toki saanut olla jotain muutakin kuin 80-120 km/h.)

En mä niin oudosta tiedä mut aivot oli se setä jättänyt narikkaan joka kerran alkoi peruuttaa liikenneympyrässä, tai siis kiertoliittymässä whatever.. Noissa ympyröissä näkee kyllä kaikenlaista. Miten se vilkunkäyttö voi olla niin vaikeeta?!

Alkuperäinen kirjoittaja iu:

Käsi ylös joka EI oo koskaan ottanu suihin kuskilta. (Vauhti on toki saanut olla jotain muutakin kuin 80-120 km/h.)

:wave:

Alkuperäinen kirjoittaja teppana:
En mä niin oudosta tiedä mut aivot oli se setä jättänyt narikkaan joka kerran alkoi peruuttaa liikenneympyrässä, tai siis kiertoliittymässä whatever.. Noissa ympyröissä näkee kyllä kaikenlaista. Miten se vilkunkäyttö voi olla niin vaikeeta?!

Niinpä! muunmuassa vastaantuleva auto. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja iu:

Käsi pystyssä!

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Täällä kulkee joku putkiliikkeen( ??? ) auto, jossa on kuskinpuoleiseen oveen maalattu vessanpytyllä istuva ihminen sivusta katsottuna. :D

Mä olen nähnyt tuon myös, siinähän on just se housut kintuissa oleva alaosa, ja kuski näyttää sitten istuvan jaskalla ajellessaan... Olikohan vielä lehtikin luettavana?

Yhteistyössä