8
8723
Vieras
Olen jo jonkun aikaa kärsinyt oudoista alapäävaivoista joita kävin ekan kerran gynellä valittamassa marraskuun alussa. Silloin minulla oli vaivana vain kirvelyä ja kutinaa alapäässä, valkovuoto oli normaalia. Gyne oli silloin sitä mieltä, että kyse oli vaan kuivuudesta ja pH-tasapainon muutoksesta. Käytin maitohappobakteereja jotka auttoivat aika hyvin. Samoihin aikoihin jouduin syömään antibiootin poskiontelotulehdukseen ja silloin sain voimakkaan hiivan. Kutinaa oli mielettömästi ja valkovuoto paksua. Otin antibiootin loputtua hiivalääkkeen ja ja vaiva alkoi helpottua, muttei tullut täysin normaaliksikaan. Siitä lähtien alapäässä on ollut paksumpaa valkovuotoa kuin normaalisti, muttei kumminkaan niin paksua kun yleensä hiivassa. Jossain vaiheessa valkovuotoa tuli paljonkin ja välillä oikeen tuntui kun housuun "lorahti", hiivalääkkeitä olen syönyt ja ehkä se on vähän vienyt paksuutta pois, mutta valkovuoto on silti ollut selvää valkoista. Kunnes nyt viime sunnuntaina valkovuoto muuttui taas yhtäkkiä todella paksuksi ja päätin mennä uudestaan gynelle. Tänään olin gynellä ja hänkin ihmetteli valkovuodon koostumusta, kun ei se kuulemma näytä oikeen hiivaltakaan. ulkoiset limakalvotkaan eivät punoita eikä oikeastaan kutisekkaan. alapäässä on vaan yleisesti ottaen epämukava olo, ei normaali. Gyne myös totesi, että viimeksi tuollaista vuotoa ei kyllä ollut. Papa otettiin ja tulokset parin viikon päästä... mikä ihme voi olla kyseessä..? Jotain vakavaakin? Ei ole kyllä koskaan ennen ollut tällaista... Sain mukaani silti dalacin voiteen, mutta tiedä sittä onko siitäkään apua jos kyseessä onkin hiiva. Varmaan pahenee vaan..