Oudot mielenkiinnon kohteet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hannamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hannamaria

Aktiivinen jäsen
08.06.2007
5 390
1
36
Toisesta ketjusta rönsysi mieleeni muistikuva

Kun olin pieni ja ajettiin Citymarketin ohi, mä ajattelin että jos olisin pulu, tekisin pesän sinne A-kirjaimen kolmioon:D Olisi valaistu kaupunkiasunto mistä näkee pitkälle, mutta turvallisempaa poikasille kuin esim M, koska A:ssa on myös katto

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Ihana.

Minä taas suunnittelin lanseeraavani uuden uskonnon ja ryhtyväni ylipapittareksi. =)

Ei ole totta! Joku toinenkin on suunnitellut tuollaista pienenä!

Ja siinä karisi kuvitelma outoudestani... :D

Pakko kertoa, että olen aikuisiällä käynyt Delfoin oraakkelin palatsin raunioilla. Siellä mieleen palasi elävästi lapsuuteni suunnitelmat.

Itse haluaisin päästä maya-temppelien raunioille, Ankhor Watiin ja vaikka minne... Mutta antaa tällä erää olla uskontoon liittyvät suunnitelmat. :D

Avaruuslentäjäkin olisin halunnut olla, mutta Neuvostoliittoon muuttaminen työn perässä ei iskenyt 7-vuotiaana... :laugh:

Itse haluaisin päästä maya-temppelien raunioille, Ankhor Watiin ja vaikka minne... Mutta antaa tällä erää olla uskontoon liittyvät suunnitelmat. :D

Avaruuslentäjäkin olisin halunnut olla, mutta Neuvostoliittoon muuttaminen työn perässä ei iskenyt 7-vuotiaana... :laugh:

Et ole tosissasi? Minusta piti tulla myös avaruuslentäjä, mutta astronautti?!
Et kai ollut menossa sentään Lontooseen kirjastonhoitajaksi?

Tästä tuli mieleen kun mä katsoin missikisoja sinä vuonna kuin silloinen Tanja Vienonen kruunattiin miss suomeksi, niin mä mietin että kun niillä on vaan noi uimapuvut, ja äiti on sanonut ettei kukkaroa saa jättää vahtimatta, niin musta ei kyllä voisi tulla missiä, kun ei kellään noista ole kukkaroa mukana vaan ovat jättäneet sen johonkin:D

Et ole tosissasi? Minusta piti tulla myös avaruuslentäjä, mutta astronautti?!
Et kai ollut menossa sentään Lontooseen kirjastonhoitajaksi?

En, mutta Milanoon sisustussuunnittelijaksi... :D tai Afrikkaan avustustyöntekijäksi ja autististen lasten hoitajaksi johonkin hoitolaitokseen. Siis alle 9-vuotiaana nämä urasuunnitelmat. Muutama muukin juttu oli vireillä: kirjailija ja arkkitehti ainakin...

Avustustyöntekijän hommista haaveilin silloin ja nytkin. Kirjailijakin minusta piti tulla...
Ja anteeksi Hannamaria, kun keskustelin hiukan aiheesi vierestä!
Etkö tosiaan huomannut esiintymislavalla läjää missien nimikoituja lompakoita :) ?!
Intiaania länkkäriin minusta ei olisi saanut. Ihmettelin pienenä, että on se elokuvien teko varmaan kallista. Minä en olisi suostunut kuolemaan elokuvassa edes viidestäkympistä. Luulin tosiaan pienenä, että ihmiset kuolivat elokuvissa oikeasti, kunnes vanhemmat tämän kommenttini jälkeen oikaisivat väärinkäsitykseni.

Avustustyöntekijän hommista haaveilin silloin ja nytkin. Kirjailijakin minusta piti tulla...
Ja anteeksi Hannamaria, kun keskustelin hiukan aiheesi vierestä! Etkö tosiaan huomannut esiintymislavalla läjää missien nimikoituja lompakoita :) ?!
Intiaania länkkäriin minusta ei olisi saanut. Ihmettelin pienenä, että on se elokuvien teko varmaan kallista. Minä en olisi suostunut kuolemaan elokuvassa edes viidestäkympistä. Luulin tosiaan pienenä, että ihmiset kuolivat elokuvissa oikeasti, kunnes vanhemmat tämän kommenttini jälkeen oikaisivat väärinkäsitykseni.

et sä sen enempää tien poskessa ollu kuin me muutkaan :laugh:

Yhteistyössä