Oululaiset, hyvä kampaamo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Esim. HairEka on ihan hyvä kampaamo, nopeesti saa ajan varattua koska kampaajia on niin monta. Puolipitkien hiusten leikkaus+väri on ~90?
Ponnarissa oon joskus käynyt, ja ihan tykännytkin, joskaan en oo pariin vuoteen käynyt, hinnaltaan minusta hiemna edullisempi.

Sekin on niin makuasia mistä tykkää, ja sama kampaaja ei välttämättä kaikkien hiuksia saa ns. onnistumaan joka kerta, täytyy vaan uskaltaa mennä :)

Onko tuolla goalaksessa siis 30 euroa leikkaus poikeuksetta?

Minä en ole ikinä selvinny parturista alle 50 euron, joten siksi siellä tulee käytyäkin tosi tosi harvoin ja nyt haluttais mennä, mutta en suostu maksaan enään älyttömiä summia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko tuolla goalaksessa siis 30 euroa leikkaus poikeuksetta?

Minä en ole ikinä selvinny parturista alle 50 euron, joten siksi siellä tulee käytyäkin tosi tosi harvoin ja nyt haluttais mennä, mutta en suostu maksaan enään älyttömiä summia.

Näin minä sen olen käsittänyt, tosin itse otan aina värin samalla, niin en ihan varmaksi osaa sanoa. Mutta viimeksikin kun kävin ja mulla on kerrostettu tukka, niin otti hinnan lyhyemmän mukaan, vaikka siis mulla oli olkapäille asti hiukset :) Mutta tossa päällä lyhyttä.

No pitääpä harkita tuota goalaksia.

Minä nimittäin olen maksanut 80 euroa parhaimmillaan muotoon leikkauksesta mikä nytkin mielessä ja tuohon ei ole varaa nyt.

Osaako kukaan sanoa tuon ponnarin hinnastoa?

..ja siellä turkkilainen mies kampaaja- tosin tytökin ovat näppäriä. Hinnat kohtuullinen a palvelu hyvää ja kahviakin on aina tarjolla. Kanta asikkkaana saat joka kerta alennusta 10% http://www.hiustenmaailma.com/

Yhteistyössä