Oululaiset! Onko joku menossa tänään lastenmessuille? Moneltako Hevisaurus esiintyikään? Nettisivu ei toimi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jjjj"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jjjj"

Vieras
Viikolla katsoin tän päivän ohjelmistoa ja muistaakseni se oli 14-15. Nyt aloin tarkistamaan ja Lastenmessujen nettisivut eivät toimi... Muistaako joku Hevisauruksen esiintymisajan? Saatko nettisivut toimimaan? Voisitko tarkistaa puhelinnumeron, jonne voisi soittaa ja kysyä, ettei ohjelmistoon ole tullut muutosta?

On muuten tosi pettynyt pikkumies jos ei nää Hevisaurusta. Ajateltiin joka tapauksessa 12.00 jälkeen mennä, mutta liian aikaisinkaan ei pysty menemään, muuten tulee väsy siinä humussa tuolle pojalle :/

[QUOTE="xyz";26167080]Mistähän täälläpäin sais angry birds -foliopallon?[/QUOTE]

Olen nähnyt ainakin Kaakkurin Cittarissa ja Linnanmaan Prismassa. Ja Limingantullin Prismassa tais myös olla. Kannattaa kysyä myyjiltä jos ei ole just esillä kun katsot. Niillä voi olla täyttämättömiä siellä jossain varastossa.

Luin Kalevan nettisivuilta jutun Lapsimessuista ja niihin liittyvät lukija kommentit. Aika huonoa palautetta saa noi Oulun lapsimessut :(. Itekki olen luvannut pojille että tänään mennään Hevisaurusta kuunteleen. Tekis noiden kommenttien perusteella keksiä jotain muuta tekemistä lapsille,mutta enpä taida viitsiä. lapset ei jaksais ymmärtää. Joten sinne siis puolen päivän jälkeen!

harmittaa, että ostin lipun ennakkoon. Niin huonoksi messuja sanottu. Odotin saman tyylisiä, kuin Helsingin messukeskuksessa. Lapsille ja äideille kaikkea "vaatekivaa" ja muitakin juttuja. Minua ei muovitörpöt ja vakuutukset kiinnosa, eikä lasta. Ne hommattuna muita "teitä" pitkin. Ihme ettei rintaliivi kauppias ole sinne "rantautunut".

Käytiinpä sitten. Esiintymislava systeemi ois voitu miettiä paremmin. Katsomo oli pieni vierasmäärään katsoen ja KAUKANA! Näimme kuitenkin vilauksia sauruksista :) Äänentoisto oli huono, ei juuri saanut selvää vaikka olimme lavan sivureunalla kuikkimassa.
Ensivuonna toivoisin ainakin ed.mainittuihin kohtiin parannusta.
Pomppulinnat oli kivoja,vaikka niissä tuntui olevan välillä liikaa porukkaa.
Polkuautollakin päästiin huristeleen kun jaksettiin jonottaa 15min. Siellä nuorimies ei ilm. tohtinut sanoa lapsilleettä olisi aika antaa muidenkin ajaa, eikä vanhemmat välittäny. Toki sielläkin oli poikkeuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;26167478:
harmittaa, että ostin lipun ennakkoon. Niin huonoksi messuja sanottu. Odotin saman tyylisiä, kuin Helsingin messukeskuksessa. Lapsille ja äideille kaikkea "vaatekivaa" ja muitakin juttuja. Minua ei muovitörpöt ja vakuutukset kiinnosa, eikä lasta. Ne hommattuna muita "teitä" pitkin. Ihme ettei rintaliivi kauppias ole sinne "rantautunut".

Kyllä siellä muuten oli rintaliivikauppiaski,ainaki eilen kun käytiin :D

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;26167478:

Oli siellä rintsikkakauppiaskin :D

Mutta ihan suht ok bileet ne mun mielestä oli, ei niin ankeaa kuin Kalevan kommenttien perusteella ois voinu kuvitella... tänään ei tarvinnut jonottaa yhtään, ainakaan ennakkolipuilla. Pomppulinnoissa oli tosiaan aika raisu meininki, aikuiset seiso huuli pyöreenä vieressä kun lapsia lenteli ees takas. Kumma kun ei viiti ees omiensa perään katsoa. Mutta siellä yläkerran leikkitilassa oli kivan rauhallista.

Messuja ei voi kyllä syyttää Hevisauruksen äänentoistosta, sillä Hevisauruksella on aina mukana oma äänentoisto ja he ovat erittäin tarkkoja siitä. Haluavat, etteivät desibelit nouse korkeaksi lavan läheisyydessäkään. Isossa tilassa varmasti haasteellista saada hyvä äänentoisto joka puolelle halliin. Aikuisten bändeillä tuo on eri asia, kun silloin on jokaisen oma asia seisooko kaiuttimen edessä vai ei. Mielestäni tämä on kuitenkin tosi fiksusti mietitty Hevisaurukselta, että turvallisesta desibelitasosta pidetään todella tiukasti kiinni. En ainakaan itse haluaisi omalle lapselle kuulovauriota.

Joo, mutta aluksi ne veti niin hiljaa että siinä pikkukatsomossa ei oltu ihan varmoja aloittiko ne vai ei - lavalla näkyi kyllä dinoja mutta mitään ei kuulunut :D Loppukeikan vetivät soppelilla voimakkuudella niin pääsi takarivikin tanssimaan.

Yhteistyössä