Oulun kampaamot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kampaamo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kampaamo

Vieras
Kertokaa mikä on teidän mielestä Oulun paras/hyvä kampaamo ja mitä hintaluokaa se on? Kertokaa myös minne ette itse menisi ja missä on teidän mielestä hinta kallis. Kertokaa kampaamoista niin hyvät kuin huonot puolet. Etsi itselleni kampaamoa jossa alkaisi käydä kun sitä mieleistä ei ole vielä löytynyt niin apua kaivataan.

Mä käyn Ponnarissa. Aiemmin en valikoinut kenellä käyn, mutta muiden kommenttien perusteella nyt varaan ajan kokeneimmille kampaajille. En itse ole noita nuorempia kokeillut, mutta kaveri ei ollut saanut oikein hyvää palvelua joltain niistä nuoremmista...

Mä käyn Salon Sarassa ja Ls-stylessä. Monta vuotta kävin Salon Sarassa Vuokolla ja olin tyytyväinen. Nyt kesällä aloin käydä myös Ls-stylessä Jannella. Nyt oon vähän vuorotellut, ettei kyllästy samaan. Ls-stylessä on vaan aika hintavaa..

[QUOTE="Meitsi";27837047]Mä käyn Ponnarissa. Aiemmin en valikoinut kenellä käyn, mutta muiden kommenttien perusteella nyt varaan ajan kokeneimmille kampaajille. En itse ole noita nuorempia kokeillut, mutta kaveri ei ollut saanut oikein hyvää palvelua joltain niistä nuoremmista...[/QUOTE]

Kellä tykkäät käydä? Itsekin käyn Ponnarissa silloin harvoin kun käyn. Mutta otan vaan ajan minkä saan enkä tiedä niistä kampaajista sen enempää.

Yhteistyössä