oulussa sukupuoli ultrassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minttu-maaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minttu-maaria

Vieras
onko oulussa kontinkankaalla 2d ultrassa käyneitä,joille sanottu vauvan sukupuoli varmaksi,pitänyt paikkaansa?ois vaan kiva tietää,kuinka hyvin pitänyt paikkaansa,kun itsellä yhden lapsen kohdalla sanottiin varma poika,kun asuttiin eri paikkakunnalla,ja syntyikin tyttö.muuten kahden muun lapsen kanssa piti paikkaansa,kun ultrassa sanottiin varma poika,sama lääk.sanoi, joka erehtyi yhdestä...nyt kontinkankaalla sanoi varma poika.

meille ei alkanut ultraaja sanomaan sukupuolta kun ei ollut kuulemma varma. ja mies siitä sitten ite päätteli, että tyttö se sitte on , koska "hänen poikansa vehkeet kyllä näkyis; jos on isäänsä tullu" no tiiä siitä, mut tyttö tuli ;) :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kuka ultrasi? meillä sanottiin varma poika ja poikahan sieltä tuli :)

Meillä sanottiin kans varmaksi pojaksi ja poikahan sieltä! Meillä ultrasi vanhempi täti, jonka nimeä en koskaan muista. Kuulemma on luotettava ultraaja.

Meillä kans piti paikkansa, sanoivat pojan olevan ja se myös oli. Ultraaja oli silloin Marita Siljander, just semmonen vanhempi nainen. Siitä oon kuullutki, että osaa katsoa aika varmasti mutta jokainenhan voi erehtyä.

mä en muista mikä sen naisultraajan nimi oli,ei mikään nuori,ja niin epäselvästi lukee nimi tuossa äitiyskortissa,mutta neuvolatäti sanoi,että se hyvä ultraan...kysyin sukupuolen vastakun oli ultrannut,ja sanoi varma poika.tytöstäni,joka sekä rakenneultrassa ja loppuraskaudessa sanottiin varma poika,oli häpyhuulet niin turvoksissa,kun syntyi,että itsekkin ihmettelin kun kätilö sanoi,että tyttöhän tämä on,että onko...näytti takaapäin häpyhuulet palleilta.turvotus laski pian,ja normaali tytön alapää on..raahen sairaalassa silloin ultrattiin...nyt mietin,kuinka varmuudella kannattaa ostaa noita poikien vauvanvaatteita,kun niin mukava niitä kaupassa katsella ja ois ostella,että kuinka hyvin kontinkankaalla osaavat katsoa sukupuolen,tai pystyykö ihan varmuudella edes katsoa,esim.katsooko ne sukupuolen pippelistä vai palleista,ja voivatko erehtyä esim.napanuoraa pippeliksi..ja erottavatko onko häpyhuulet turvoksissa,vai voivatko sekoittaa palleiksi...,en hoksannut kysyä,kun jännitti niin,sillon kun ultrattiin..

koskaanhan ei ultran sukupuolimääritys ole saletti, en luottais siihen. mutta mutta...oulussa on yksi nainen, joka kun kuulema sanoo sukupuolen, se on saletti. hän ei kuulema muuten sano. nimi on Marita Siljander (taijotainsinnepäin)

Esikoista odottaessa ultran teki joku nuonempi nainen, joka ei kunnolla nähnyt sukupuolta, kun vauvan jalat olivat ristissä. Sanoi kuitenkin, että mitä tästä nyt voi päätellä. Tyttö oli.

Nyt toista odottaessa Siljander ultrasi ja sanoi, että varma tyttö. tytöksi on todettu myös muissa ultrissa, kun olen äitipolilla joutunut ramppaamaan. Siljanderia olen kuullut monesti kehuttavan luotettavaksi ultraajaksi noiden sukupuoliasioiden suhteen :).

Alkuperäinen kirjoittaja marjamätäs:
Meillä kans piti paikkansa, sanoivat pojan olevan ja se myös oli. Ultraaja oli silloin Marita Siljander, just semmonen vanhempi nainen. Siitä oon kuullutki, että osaa katsoa aika varmasti mutta jokainenhan voi erehtyä.

Meillä oli juuri hän ultraamassa ja sanoi, että selvästi poika.. ja poikahan sieltä synty :heart:

Yhteistyössä