Ouluun muuttava kaipaa kavereita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Moikka!

Ollaan miehen ja kohta 2 vuotta täyttävän pojan kanssa muuttamassa Ouluun täältä iloisesta itä-suomesta. Olen 30v liikunnanopettaja ja tulen töihin sinne, mies Nokialle. Ei tunneta ketään vielä joten laitelkaahan viestiä tänne palstalle kaikki shoppailu, biletys- ja lenkkeilyseuraa kaipaavat äidit oulusta ja kertokaa vähän itestänne! Niin, mieluiten pidempään opiskelleita ja suunnilleen oman ikäisiä kavereita etsiskelen :) Nuoria äitejä tuntuu olevan palstailemassa paljonkin, entäpä meitä vähän kypsempiä ;)

Iältäni olen nuorempi ja koulutushistoria lyhyempi mutta liikunnanopettajaksi/tanssinopettajaksi myös aikomus valmistua joku kaunispäivä. Vaikka ei ikä jne ole sama niin silti jotakin yhteistä meillä meillä kenties.. =) Eli laitappas sähköpostia tulemaan jos uusia ystäviä edelleenkin kaipailet :)
Mulla poika täyttää pian 4v.. :)
tjaasko@luukku.com

Mulle riittäisi ystäväksi ihminen! Koulutuksella / iällä ei ole mitään merkitystä.

Mutta.. Useasti täältä ysyävää hakeneena en viitsi edes vaivautua etsimään niitä kun ei ole oikein onnistunut..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2006 klo 16:09 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.12.2006 klo 14:34 Vieras kirjoitti:
Moikka!
Niin, mieluiten pidempään opiskelleita...

Mitä potaskaa tuo nyt on???? Onko kaveruudelle koulutuksella merkitystä??? Ihmettelen vaan... :laugh:

Voi herranjestas sentään, tottakai ammatilla ja opiskelulla on merkitystä kaveruudelle. Itsellänikin suurin osa kavereista on samalta alalta ja suunnilleen saman ikäisiä, joten ymmärrän hyvin mitä ap. tarkoittaa! Saman verran elämää, opiskelujuttuja, muutakin keskusteltavaa kun lapset... Aika hankala on jutella jonkun vieraan kanssa graduista ja opinnäytetöistä jos toista ei koulunkäynti ole kiinnostanut ja intressit ihan erilaiset...

Heipparallaa,