Ouluun muuttava kaipaa kavereita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Moikka!

Ollaan miehen ja kohta 2 vuotta täyttävän pojan kanssa muuttamassa Ouluun täältä iloisesta itä-suomesta. Olen 30v liikunnanopettaja ja tulen töihin sinne, mies Nokialle. Ei tunneta ketään vielä joten laitelkaahan viestiä tänne palstalle kaikki shoppailu, biletys- ja lenkkeilyseuraa kaipaavat äidit oulusta ja kertokaa vähän itestänne! Niin, mieluiten pidempään opiskelleita ja suunnilleen oman ikäisiä kavereita etsiskelen :) Nuoria äitejä tuntuu olevan palstailemassa paljonkin, entäpä meitä vähän kypsempiä ;)

Iältäni olen nuorempi ja koulutushistoria lyhyempi mutta liikunnanopettajaksi/tanssinopettajaksi myös aikomus valmistua joku kaunispäivä. Vaikka ei ikä jne ole sama niin silti jotakin yhteistä meillä meillä kenties.. =) Eli laitappas sähköpostia tulemaan jos uusia ystäviä edelleenkin kaipailet :)
Mulla poika täyttää pian 4v.. :)
tjaasko@luukku.com

Mulle riittäisi ystäväksi ihminen! Koulutuksella / iällä ei ole mitään merkitystä.

Mutta.. Useasti täältä ysyävää hakeneena en viitsi edes vaivautua etsimään niitä kun ei ole oikein onnistunut..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2006 klo 16:09 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.12.2006 klo 14:34 Vieras kirjoitti:
Moikka!
Niin, mieluiten pidempään opiskelleita...

Mitä potaskaa tuo nyt on???? Onko kaveruudelle koulutuksella merkitystä??? Ihmettelen vaan... :laugh:

Voi herranjestas sentään, tottakai ammatilla ja opiskelulla on merkitystä kaveruudelle. Itsellänikin suurin osa kavereista on samalta alalta ja suunnilleen saman ikäisiä, joten ymmärrän hyvin mitä ap. tarkoittaa! Saman verran elämää, opiskelujuttuja, muutakin keskusteltavaa kun lapset... Aika hankala on jutella jonkun vieraan kanssa graduista ja opinnäytetöistä jos toista ei koulunkäynti ole kiinnostanut ja intressit ihan erilaiset...

Heipparallaa,

laita ketjun aloittaja ja muutkin seuraa kaipaavat viestiä osoitteeseen pempuli@luukku.com

Olen samalla alalla ja suunnilleen sinun ikäisesi tuore oululainen, joten juteltavaa varmaan riittää! Ja siis kaikki muutkin saa viesteillä, katsotaan löytyykö yhteistä =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 11:20 Elina kirjoitti:
Mulle riittäisi ystäväksi ihminen! Koulutuksella / iällä ei ole mitään merkitystä.

Mutta.. Useasti täältä ysyävää hakeneena en viitsi edes vaivautua etsimään niitä kun ei ole oikein onnistunut..

Peesi tälle. Monesti olen yrittänyt, mutta ei täällä tunnu ketään kiinnostavan... :( Jos joku onkin yhteyttä ottanut, niin yhteen viestiin aina jää, miksi? Ei luulisi vielä yhden viestin perusteella tietävän, millainen toinen osapuoli on.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2007 klo 13:51 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.01.2007 klo 11:20 Elina kirjoitti:

Peesi tälle. Monesti olen yrittänyt, mutta ei täällä tunnu ketään kiinnostavan... :( Jos joku onkin yhteyttä ottanut, niin yhteen viestiin aina jää, miksi? Ei luulisi vielä yhden viestin perusteella tietävän, millainen toinen osapuoli on.

Hei!

Älkäähän nyt epätoivoon vaipuko. Kyllä tätäkin kautta ystäviä saa, itse ainakin olen saanut monta ystävää tätä kautta. Nyt tapaillaan ei pelkästään me mammat ja lapset vaan myös miehemme ovat tutustuneet toisiinsa. Eli koko perheen voimin kyläillään ja pidetään yhteyttä. Lenkkeilläänkin aina kun keretään =).

Mutta minä en ole mitään rajoja ystävyydelle asettanut. Hyvin on juteltavaa riittänyt, vaikka ei koulutus eikä välttämättä ikäkään ole sama =). Ei kannata aliarvioida toista ihmistä koulutuksen, iän yms. perusteella.
Mainittakoon vielä, että ikää on karttunut 36 v., mutta koulutukseltani en ole opettaja. Mieheni kyllä työskentelee Nokialla. Lapset meillä on 3v. ja 1,5v. Ja en asu Oulussa vaan naapurikunnassa. :hug:

Heippa!

Täällä ei niin tuore oululainen äiti myös kaipailee kavereita, ikää kohta 27 ja tytär vajaa 2 v. Pitempään opiskellut oon, mutta humanistisella alalla. Kaikki, joita kiinnostaa (koulutus- ja muista taustoista riippumatta), voi kirjotella osoitteeseen ente4605@yahoo.com.

Yhteistyössä