Hae Anna.fi-sivustolta

outo energia

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä vaikuttaa, 19.08.2005.

1. vaikuttaa Vierailija

Olen lukenut että on aina ollut olemassa ihmisiä joilla on outo enegria ympärillään. Että heidän uskotaan aiheuttavan onnettomuuksia. Nämä ihmiset voivat vaikuttaa muihin esim. aiheuttamalla päänsärkyä tai muita sairauksia, vaikka he eivät ole niitä energian imijöitä, joista yhdessä ketjussa oli puhetta. He eivät puhu muiden päälle eikä ole itsekeskeisiä. Päinvastoin, he ovat hyvätahtoisia, mutta jokin voima heissä vaikuttaa ympäristöön tuhoavasti. Onko kokemuksia tällaisesta ja mistä mahtaa johtua, miten voi hallita tätä? Mm. Mika Waltarin novellissa Fine van Brooklyn kerrotaan tällaisista ihmisistä.

2. Everett Vierailija

Kaikkien ihmisten energia on erilainen. Hieman kuten sormenjäljet. Ja kun ihmisiä on aika paljon, niin noita energiajälkiäkin on monenlaisia.

Synonyymi oudolle on erilainen. Mitä erilaisempi toisen ihmisen energiajälki on, sitä epämukavammaksi ko. ihmisen koet. Tästä seuraa se, että sinulle oudon ihmisen voi kuitenkin joku toinen kokea miellyttäväksi.

Helpoin ratkaisu on äänestää jaloillaan. Mutta voit suojautua vaikka näin. Sano itsellesi: ""En ota vastaan tuon ihmisen lähettämää energiaa."" Voit myös kuvitella mielessäsi näkymättömän energiasuojan ympärillesi.

En ole kuitenkaan lukenut tuota Waltarin teosta (kiitos vinkistä). Ehkä hän ideansa on jotain muuta.

3. omasta energiasta Vierailija

Oma energiani on erilainen kuin muiden ihmisten energia, huomattavan paljon kait? Ainakin eräs kaverini joka minuun tutustui ja oli todella paljon tekemisissä ihmistasoa korkeampien oppaiden kanssa sanoi: ""sinulla on niin erilainen energia, että ihmiset eivät ymmärrä sinua ja karttavat."" Syyt löytyvät henkitasolta ja siitä, ettei ole koskaan ollutkaan niin kuin muut tai opettelee vasta olemaan ihminen.

Onnettomuuksia en aiheuta:)

4. askarruttaa Vierailija

Onkohan mullakin outoa energiaa, vai mistä se johtuu, kun ei minunkaan seurassa viihdytä, olen aina ulkopuolella, vaikka joskus ihan tarkoituksella tungen joukkoon, kun olen ajatellut esim. hehän ovat mun työkavereita.
    Ei minua täältä kotoa kukaan hae, itse se on lähdettävä mukaan.
    Voihan siihen olla joku muukin syy, kunhan arvailen.

5. Everett Vierailija

Sinun kohdallasi kyse on omista odotuksistasi. Toiset ihmiset, ja objektiivinen todellisuus ylipäätään, on peilikuva siitä, mitä sisälläsi koet.

Jos epävarmana odotat hyväksyntää/suosiota toisilta, synnytät eräänlaisen energiatyhjiön. Vähän niinkuin kauppamies, joka myy 100 euron yllätystuotetta, jota ei paljasta, ennen kuin asiakas on maksanut kauppahinnan. Ostaisitko itse?

Ratkaisu: Käännä huomiosi toisten ihmisten tarkkailusta ja hyväksynnän tavoittelusta itseesi. Toimi omaehtoisesti omien halujesi mukaan välittämättä siitä mitä muut sinusta ajattelevat. Näin toimien tuo em. energiatyhjiö täyttyy ja vedät puoleesi sellaisia ihmisiä, joilla on samankaltainen energiajälki kuin sinulla.

6. miu Vierailija

Sellaisia ihmisiä on kuulemma joskus aikoinaan heitetty laivoilta mereen koska heidän uskottiin aiheuttaneen onnettomuuksia. Onkohan sitten kyseessä vain uskomus? Syntipukki-ilmiö? Jotain on kuitenkin täytynyt tapahtua että näin kävi.

Energiajälki-juttu on kiinnostava. Ehkä sitten pitäisi hakea enemman samankaltaisen energiajäljen omaavien ihmisten seuraa. Mutta sitä on aika hankalaa mitata. Kerääköhän joku tietty ammatinala yhteen tietynlaisen energiajäljen omaavia ihmisiä.

7. askarruttaa Vierailija

Kiitos Everett
    Tuo on kyllä aivan totta, olen aina hakenut toisten hyväksentää.
    Mielestäni toisten mielipiteen ovat ainoita oikeita.
    Ehkä otan motokseni tämän:
    Toimin omaehtoisesti omien halujeni mukaan välittämättä siitä mitä muut sinusta ajattelevat.
    Kun tiedon kulku aivoista sydämeen kestää kuitenkin jonkun aikaa.

En todellakaan ostaisi yllätystuotetta edes 10 eurolla.
    Oli kiva jutella.

8. Everett Vierailija

Hei, miu, tuo samankaltaisen energian omaavien ihmisten etsiminen/löytäminen on helppoa, jos kuuntelet itseäsi ja sisäisiä impulssejasi. Itse asiassa kyseessä on ihmisen luonnollinen mekanismi, joka toimii automaattisesti, kunhan sitä ei häiritä.

Tuo ""mittaaminenkin"" on helppoa. Kiinität vain huomiosi siihen miltä sinusta tuntuu.

Kerää.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri