Outo fiilis yhdestä miehestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
Mistä voisi johtua, että mulle tulee erään miehen läsnäolosta outo ja paha fiilis, vaikka mies ei ole tietojeni mukaan tehnyt mitään pahaa? Hän tuntuu joskus täyttävän koko tilan huonolla karmalla. Olin vuosia sitten häneen vähän ihastunut, mutta en tehnyt mitään. Miten ihmeessä joku voi aiheuttaa sellaisen kaksinapaisen reaktion?

Mä en usko mihinkään karmoihin, mä uskon Jeesukseen!
MUTTA,
se on tosi, että joskus tulee jostain ihmisestä tai jostain tilanteesta hyvin epämielyttävä tunnelma..silloin TODELLAKIN kannattaa ja pitääkin kuunnella omia tuntemuksiaan ja mennä niiden mukaan! Olin kerran lenkkipolulla varhain aamulla..tai no kello jo 7, vilkas lenkkipolku, ihmettelin kun eräs mies hyvinkin sporttisen näköinen jäi junnaamaan taakseni :$ sillä olin vain ihan kävelyllä vain ja tämä oli himourheilijan näköinen / oloinen..
kummastelin kun ei mee musta ohi..sitten rupesin kuulemaan takanani sellaista kiivaampaa askellusta ihan takanani..rupes kyl karmaisemaan ja pistin juoksuksi.. INHOTTAVAA!!
oon sanonu omalle miehelleni ettei KOSKAAN SAA JÄÄDÄ lenkkipolulla JUNNAAMAAN NAISEN TAAKSE KOSKA se on aika pelottavaa...!!!
mieheni sanoi ettei oo aikaisemmin moista edes ajatellutkaan ja laittoi asian korvansa taakse, ettei ite jää aiankaan tollain junnaileen, että menee heti ohitse...

Olen vain iloinen että itse kuuntelin itseäni..enkä jäänyt pelkäämään sydänkurkussa ja odottaman tapahtuuko jotain vaikkos ei... aika ikävää..ehkä ei olisi mitään tapahtunutkaan? mutta jotenkin oli outoa kun oli IHAN IHAN takana :(

mulla oli samaa fiilistä aikanaan yhestä miehestä, jota kaikki piti niin kunnollisena ja mukavana. kylmät väreet meni. no oikeassa olin. hän meni naimisiin tuttuni kanssa ja muistutti vähän salkkareiden aaroa sen jälkeen

Alkuperäinen kirjoittaja gh:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Naisen pahin rikos on olla kuuntelematta intuitiotaan.

Hyvin kyllä sanottu! Olen joskus tukahduttanut sen tuteen että nyt kaikki ei ole kohdallaan ja todella tuntenut sen sitten nahoissani!

Onneksi mies oli naimisissa ja taitaa olla vieläkin. Himoitsin häntä, mutta varattuihin en koske! Mies oli kiehtova, mutta jos häntä katsoi silmiin, tunsi paholaisen katsovan takaisin! :o

Yhteistyössä