Outo juttu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolestunut...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolestunut...

Vieras
Nyt kaipaisin todella neuvoja... Olen syönyt neljä vuotta pillereitä, eikä mitään ongelmia ole ollut. Nyt yhtäkkiä, pillerilaatan ollessa kesken, alkoi vuoto. Ihan kuin kuukautisvuoto, mutta ei niin runsas kuitenkaan. Samanlaisia kipujakin tuntuu alaselässä, kuin mitä on kuukautisten aikaan.

Olen ihan ihmeissäni ja mietin kuumeisesti mitä pitäisi tehdä... Koskaan aiemmin mitään välivuotoja ei ole ollut, eikä muitakaan ongelmia. Muutama viikko sitten kävin gynellä ja papakin otettiin. Gyne katsoi ultralla paikat ja sanoi, että kaikki kunnossa. Papan tuloksen sain viime vkolla ja sekin oli täysin kunnossa.

Itse ajattelisin, että kenties tämä voisi johtua nyt siitä, kun olen unohtanut tämän laatan aikana 3(!!!) kertaa ottaa pillerin ajallaan...yleensä otan sen säntillisesti kuin kello, mutta nyt tosiaan olen unohtanut jostain syystä ottaa sen ja kolmesti olenkin ottanut pillerin vasta seuraavana päivänä ja kahden päivän ""annoksen"" luonnollisesti sitten :( Ovatkohan hormonit tästä syystä sekaisin?!? Pelottaa vaan, kun alkaa tuo vauvan yritys olla pian ajankohtaista, että mikähän tässä vaivaa...

Olisikohan keskenmeno mahdollinen? Täytyy varmaan lähteä lääkäriin, jos tämä vuoto ei ala loppumaan...:(

ei kai tuossa ole mitään ihmeellistä? Olet ottanut 3 pilleriä myöhässä joten ei kai siinä mitään outoo ole jos vähän menee hormonit sekaisin. Jos vuoto vielä on niukkaa (eikä jatkunut viikkokausia tms älyttömän pitkään), niin turha kai tuossa on panikoida? Odottele nyt rauhassa, koeta ottaa pillerit ajallaan ja katso josko välivuodot jää pois.

Yhteistyössä