Outo kierto- joku hormonihäiriö vai raskaana ? Vai mitä kummaa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varsin outoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

varsin outoa

Vieras
Näitä ikuisuus aiheita,
joihin ei toki vastaus selvinne täällä kaksplussalla vaan joko testillä tai lekurilla.
Mutta kun kumpaakaan ei tähän hätään ole saatavilla, kyselen teidän mielipiteitänne.

Tilanne siis seuraava :

Mulla on 1,5v poika.
Synnytyksen jälkeen kuukautiset alkoivat 5kk päästä ja olleet siitä asti säännölliset 30pv.
Muutaman kerran ollut 31-33 pv.
Kuukautiseni ovat suht runsaat ja kestävät n 5päivää. Alkaen aina suoraan yks kaks kunnon vuodolla., ei millään túhruttelulla. ja isoja verihyytymiä tulee pari ensimmäistä päivää

Raskautta on yritetty nyt n puoli vuotta ja ekassa kierrossa raskauduinkin, mutta se päätyi keskenmenoon viikolla 6+1.

Tässä kierrossa kuukautiseni olisi pitäneet alkaa huomenna, mutta täysin normaalista poiketen keskiviikkona alkoi pientä tuhruttelua. Ruskeaa verta, ihan vähän paperilla pyyhittäessä. Torstai meni samanlaisella, housuihin asti ei tullut mitään, mutta veri muuttui punaisemmaksi, mutta kuitenkin aika vaalean/kirkkaanpunaiseksi, ei sellaiseksi mustanpunaiseksi kuten normaalisti.
Minulla ei ole normaalisti juuri lainkaan kuukautiskipuja, muuten kuin selän puolella sinä päivänä kun kuukautiset alkavat. Nyt minulla on ollut ikäviä vihlontoja, kuin puukoniskuja välillä jo n viikon verran, ei mitenkään ihan erityisen kovia mutta muutaman kerran olen joutunut niiden takia ottamaan särkylääkettä.
Perjantai jatkui samalla tuhruttelulla, laitoin kuitenkin siteen, mutta montaa tippaa verta ei siihen tullut. Vessanpönttöön asti ei ole tullut kertaakaan verta, aina vain pyyhittäessä. Välillä saattaa mennä useita tunteja ettei edes vessareissulla tule yhtään verta. Tänäaamuna luulin "menkkojen" jo loppuneen, kun verta ei tullut enää yhtään, mutta iltapäivällä sitten tuli välillä paperiin taas pari tippaa ja yhdellä vessareissulla pönttöön asti pieni verihyytymä (mulla siis tulee normimenkoissa aina isoja verihytymiä ja paljon) ja nyt joskus klo 19 jälkeen ei ole tullut enää mitään. Veri ollut kokoajan haaleahkon punaista.

Mitään, edes kuvitteellisia raskausoireita ei ole ollut, (niitä on kyllä kuluneiden kuukausien aikana ollut yhtä jos toista xD). Ainoa "oire", jonka en kyllä asiaan oleta liittyvän on lämmönvaihtelut. Välillä tulee ihan hirveitä hikiaaltoja ja olen ihan läpimärkä hiestä (en muista koskaan kokeneeni vastaavaa, hikipuuskat kestävät noin minuutista pariin) ja välillä tulee taas ihan hirveitä kylmäyskohtauksia (tai paremmin ehkä sellasia kylmänhiki), ja on pakko vetää villapaitaa päälle, nämäkin kestävät minuutista pariin kerrallaan.

Tänään siis kp29, tein alkuillasta raskaustestin joka näytti puhdasta negaa. Teen toisen vielä aamupissasta.
Mitähän tämä voisi olla? Olen 25vuotias, ja tämä on ehkä tyhmä kysymys, mutta on oikeasti käynyt ahdistuksen keskellä jo mielessä lähinnä noiden kuumienaaltojen takia, että eihän tässä iässä mitenkään voi alkaa mitkään vaihdevuodet? Voiko elimistö mennä niin sekaisin ? Voiko tämä olla joku hormonihäiriö, tai jotain oireita jos olisi esim joku kasvaun tms. Alan olla jo aika skitso, joten auttakaa, en halua enää yksiäkään yöunia asian suhteen menettää..

Pakko on maanantaina varmaan soittaa tk hon mikäli r-testi näyttää negaa vielä.
Joskus olen kuullut puhuttavan menkoista raskausaikana. Voiko se olla mahdollista?
Mistä tuo veri tulee, jos voi, onko se merkki keskenmenosta?

Yhteistyössä