R
Raskaanako?
Vieras
Kävin tänään lääkärissä ultrassa ja raskausviikkoja olisi pitänyt olla 7+4. Lääkäri löysi kuitenkin vain ruskuaispussin, joka vastasi viikkoja 4 tai 5. Lääkärin mukaan raskaus on ilmeisesti alkanut odotettua myöhemmin. Olin kuitenkin tehnyt raskaustestin tasan kolme viikkoa sitten kun kuukautiset olivat neljä päivää myöhässä. Jos olisin nyt viikolla 4 tai 5, niin eihän raskaustesti olisi millään voinut olla positiivinen kolme viikkoa sitten raskausviikolla 1 tai 2.
Onkohan nyt mahdollista, että olisin saanut tässä välissä keskenmenon ja olisin uudestaan raskaana vai onkohan kyseessä tuulimuna... Raskaushormonia on normaali määrä, minkä takia lääkäri oli sitä mieltä, että raskaus olisi normaali. Itse olisin veikannut ennemmin tuulimunaa.
Kertokaa nyt mielipiteitä tai kokemuksia vastaavista tilanteista. Vajaan kahden viikon päästä vasta kontrolliultra, joten vasta sitten saan asian laidan tietää...
Onkohan nyt mahdollista, että olisin saanut tässä välissä keskenmenon ja olisin uudestaan raskaana vai onkohan kyseessä tuulimuna... Raskaushormonia on normaali määrä, minkä takia lääkäri oli sitä mieltä, että raskaus olisi normaali. Itse olisin veikannut ennemmin tuulimunaa.
Kertokaa nyt mielipiteitä tai kokemuksia vastaavista tilanteista. Vajaan kahden viikon päästä vasta kontrolliultra, joten vasta sitten saan asian laidan tietää...