outo lintu

  • Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti
minna
Onko muilla naisilla tarvetta esitellä itseään alasti?
Nautin kun olen vaikka kylpylän höyrysaunassa ja saan näyttää vartaloni vieraille miehille.
En ole mikään missi vaan normi 38v nainen pari lastakin olen synnyttänyt joten muutama kilo jäänyt ylimääräistä.
Suurin fantasiani on kun vieras mie koskettaa minua.
Sen takia olen muutama vieraan miehen kanssa leikkinyt roolileikkinä lääkärileikkejä.
Nautin kun saan paljastaa vartaloni ja vieras mies levittää häpyhuuleni ja työntää sormensa sisälleni.
Olen varmaan monen mielestä sairas mutta ajatuskin vieraan edessä alastiolemisesta saa alapääni kostumaan.
Onko muilla samanlaisia fantasioita
 
manna
Ei se sairasta ole. Nauti ihmeessä jos tykkäät :) Seksuaalisuus on niin monenkirjavaa ja normaalin rajat venyviä. Ei kannata syyllistää itseään maailman luonnollisimmasta asiasta. Niin kauan kuin ei loukkaa itseään tai muita (paitsi jos tykkää siitä ja myös mahdolliset vastapuolet tykkää), sairaan raja ei ole lähelläkään.

Ite en saa kicksejä itseni esittelemisestä, mutta kyllähän vieraan kosketus on vieraan kosketus, eli hemmetin kiihottavaa.
 
Hei.
Onko muilla naisilla tarvetta esitellä itseään alasti?
Nautin kun olen vaikka kylpylän höyrysaunassa ja saan näyttää vartaloni vieraille miehille.
En ole mikään missi vaan normi 38v nainen pari lastakin olen synnyttänyt joten muutama kilo jäänyt ylimääräistä.
Suurin fantasiani on kun vieras mie koskettaa minua.
Sen takia olen muutama vieraan miehen kanssa leikkinyt roolileikkinä lääkärileikkejä.
Nautin kun saan paljastaa vartaloni ja vieras mies levittää häpyhuuleni ja työntää sormensa sisälleni.
Olen varmaan monen mielestä sairas mutta ajatuskin vieraan edessä alastiolemisesta saa alapääni kostumaan.
Onko muilla samanlaisia fantasioita
Kumpi on nautinnollisempaa.
Kun voitte esiintyä alastomana miesten nähden, vai kun saatte katsella alastonta miestä?
 
Viimeksi muokattu:
manna
Kumpi on nautinnollisempaa.
Kun voitte esiintyä alastomana miesten nähden, vai kun saatte katsella alastonta miestä?
Molemmat, riippuu tilanteesta. Nautin siitä, kun mies ihailee vartaloani, siis vaikka vaatteet päällä. Se taas tuntuu pahalle, jos mies ei tunnu innostuvan näkemästään. Kyllä mä siitä nautin, kun huomaan miehen katsovan ja pitävän näkemästään. Sitten toisaalta vaikka salilla kun joskus näkee aivan uskomattoman upeita miesvartaloita (ei tietenkään alastomia), siitä saa melkoista nautintoa! Semmoinen sporttinen, notkea, sopivasti lihaksikas vähärasvainen miesvartalo... oioi.
 
Viimeksi muokattu:
maija
Olin nuorempana todella ujo. Mutta nyt kun on ikää karttunut niin ujous on kadonnut täysin.
Nykyään on kiva käydä sekasaunassa miesten kanssa ja paljastaa hiukan pilluakin siellä.
 

Yhteistyössä