Outo lonkka-ja jalkakipu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 777may
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
7

777may

Vieras
Eilen siis alkoi polvessa outo kipu ja kosketusarkuus. Taustatietona että iskiasvaivaa välillä on, tämä kipu kuitenkin erilaista. Tänään siirtynyt molempiin jalkoihin ja vasen lonkka on kävellessä kipeä ja kosketusarka. :O en ole rasittanut mitenkään, juuri flunssasta toivun ja antibioottikuuri päällä sinuiittiin. Kuukautiset nyt myös, mutta tuskin ne sellaista aiheuttaa. :On kipu säteilee levossakin pohkeeseen, mutta kävellessä lonkka arka ja polvet jonkun verran. Alaselkä ja pakarat kipeät myös. Mistä ihmeestä voisi olla kyse? :(

Minulla alkoi viime maanantaina polvi vaivaamaan, joka askeleella kiristi, kuin olisi ollut todella turvonnut. Päältä ihan normaalin näköinen. Oletin itse, että lonkassa vikaa, on myös ollut aiemminkin. Keskiviikkona varasin ajan kiropraktikolle, jonne pääsin perjantaina. Työterveyslääkäriin en halunnut mennä Buranareseptiä hakemaan. Kiropraktikko kävi selän läpi, ja kun sieltä kävelin pois, ei missään tuntunut enää mitään. Autuas olotila.

Keskiviikkona varasin ajan kiropraktikolle, jonne pääsin perjantaina. Työterveyslääkäriin en halunnut mennä Buranareseptiä hakemaan. Kiropraktikko kävi selän läpi, ja kun sieltä kävelin pois, ei missään tuntunut enää mitään. Autuas olotila.
Uskon, niin ihana! Naprapaatin nimike mun operoijalla on ollut, mutta on kun kertkäynti auttaa, miksi ei menisi heti? Mahtavaa:D(y)

Yhteistyössä