Outo menkkavuoto,pientä vuotoa 2 päivänä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kais
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kais

Tunnettu jäsen
28.12.2010
40 921
18 974
113
Eli onko kokemuksia hyvin niukasta vuodosta 2 päivänä kuin menkat olisi pitänyt alkaa ?

Yli viikon ollut menkkakipuja, torstaina iltapäivällä yhden kerran vähän verta paperiin,pari tippaa ehkä.Perjantaina päivällä pientä vuotoa siteseen,sen jälkeen ei mitään,menkkamaisia kipuja on ollut viellä,välillä laimeasti,välillä kovemmin.

Yleensä kierto n 24-27 pv, harvoin 28,nyt on kp 29 tai 30

Joo, teen pian, huomenna tai maanantaina testin :D:D

Niin ja yleensä menkat kestää 5 pv ja on kunnon vuoto ja hyytymiä. Ei tulehduksia.

Viimeksi muokattu:
Mulle teki tuollaista silloin tällöin jos oli vaikka pahemmanlaatuinen flunssa tai tapahtui jotain tavallisesta poikkeavaa (ikävää) tai kun olin kuntoillut liian innokkaasti.

Kai krppa oli sitä mieltä ettei tässä nyt oo menkkoihin varaa kun muutenkin mennään äärirajoilla.

Mulle teki tuollaista silloin tällöin jos oli vaikka pahemmanlaatuinen flunssa tai tapahtui jotain tavallisesta poikkeavaa (ikävää) tai kun olin kuntoillut liian innokkaasti.

Kai krppa oli sitä mieltä ettei tässä nyt oo menkkoihin varaa kun muutenkin mennään äärirajoilla.

Mulle ei yleensä ole vaikuttanut flunssat tai muut. ;) mutta voiha olla, että jokin asia tressasi tietämättä, en siis tietoisesti ole tressannu mitään.

Odota viela pari paivaa. Jo tuo vuoto oli kiinnittymista, niin voi ottaa jopa 72h ennen kuin hcg:ta alkaa olla veressa. Ja silloinkin arvot voi olla niin matalat ettei nay viela testeissa.

Odota viela pari paivaa. Jo tuo vuoto oli kiinnittymista, niin voi ottaa jopa 72h ennen kuin hcg:ta alkaa olla veressa. Ja silloinkin arvot voi olla niin matalat ettei nay viela testeissa.

Kaikki oireetkin hävisi,lukuunottamatta pientä lievää menkkamaista juilintaa satunnaisesti, sellaista on on ollut ihan normikierossakin pari päivää menkkojen loputtua ja nyt olis jo menkat loppunut.

Teen kuitenkin varmistustestin viikolla,ehkä loppuviikosta sitten. Oletan kuitenkin ettei raskautta ole ja kroppa temppuilee.

No eipä tarvii tehä varmistustestiä,vuoto alkoi. Monta päivää myöhässä.

Yhteistyössä