Outo olo keskenmenon jälkeen. Olenko taas raskaana vai onko se edes mahdollista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Heippa! sain yli 2 viikkoa sitten spontaanin keskenmenon ja vuoto kesti 5 päivää niinkuin normi menkoissakin. Viikoista ei tietoa, koska raskauduin heti pillereiden lopettamisen jälkeen. Nyt on ollut 4 päivää outo olo, menkkamaista kipua selässä ja mahassa, nännit tullut taas aroiksi, sipsit oksettaa (mitä ei muulloin ole ikinä tapahtunut koska ne ovat suurinta herkkuani!) valkovuotoa tulee vähän väliä ja lämmöt koholla. Onko mahdollista että olen ovuloinut jo ja kohtuun on jo kiinnittynyt salamatkustaja?? En usko, että on ovulaatiosta kyse, koska ei ole ikinä ennen ollut ovulaatiosta tämmösiä oireita.. Nippailuja vaan alavatsassa sekä palelua, nyt vaan hikoiluttaa. Niin ja kysymykseen, onko mahdollista että olen jo uudestaan raskaana?

[QUOTE="vieras";26554425]Ootko varma että oli km? Ettei vaan harmitonta vuotoa?

Ovistestillä voit testata, olisiko ovulaatio kuitenkin. Sitä mä kyllä veikkaisin.[/QUOTE]

olen varma.. :( 8 päivää sitten tein negatestin.

[QUOTE="aapee";26554449]olen varma.. :( 8 päivää sitten tein negatestin.[/QUOTE]

No sitten. :(

Epäilen kyllä sitä ovista. Uusi raskaus kun ei ole mitenkään voinut vielä alkaa.

[QUOTE="vieras";26554466]No sitten. :(

Epäilen kyllä sitä ovista. Uusi raskaus kun ei ole mitenkään voinut vielä alkaa.[/QUOTE]

mutta miten ovisoireet voi kestää 4 päivää? :( mutta miten tuo ovulaatio sitten keskenmenon jälkeen?? :O tuleeko ihan normaalisti?

[QUOTE="aapee";26554504]mutta miten ovisoireet voi kestää 4 päivää? :( mutta miten tuo ovulaatio sitten keskenmenon jälkeen?? :O tuleeko ihan normaalisti?[/QUOTE]

Ihan hyvin voi kestää.
Jos sun kroppa toimii kuten mulla, keskenmenot ei vaikuta ovikseen tai kuukautiskiertoon mitenkään.

[QUOTE="vieras";26554527]Ihan hyvin voi kestää.
Jos sun kroppa toimii kuten mulla, keskenmenot ei vaikuta ovikseen tai kuukautiskiertoon mitenkään.[/QUOTE]

okei. Kiitos vastauksesta! :) pitää nytten vissiin sitten pupuilla enemmän :)

Yhteistyössä