outo ongelma sängyssä uuden miehen kanssa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joulutonttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Oikein märkä nainen on liian märkä silloin kun miehellä on liian pieni. Minulla ei tietenkään niitä hankaluuksia ole, vaan märkyys vain helpottaa aktia: mahtava aisani ei tunnu niin ikävältä jos on tarpeeksi luistoa välissä.

Kiitos informaatiosta ja onnittelut aisan koosta. Mulle mieheni aisa on just passelin kokoinen ja kun kostun liikaa niin se aisa tuskin tulee silloin pienemmäksi. Niin ja kyse oli nyt liiasta kosktumisesta, ei kostumisesta yleensä.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Oikein märkä nainen on liian märkä silloin kun miehellä on liian pieni. Minulla ei tietenkään niitä hankaluuksia ole, vaan märkyys vain helpottaa aktia: mahtava aisani ei tunnu niin ikävältä jos on tarpeeksi luistoa välissä.

Tässä tämä miehinen kommentti myös :D

Meillä päinvastainen ongelma. Miehellä seisoo lähes jatkuvasti ja pitkään menee ennen kuin laukeaa. Itseäni ei seksi kiinnosta joten impotentti mies sopisi mulle. Tehdään vaihtokaupat?

Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
suurin syy voi olla juuri se ettei miehelle tietty asento 'tunnu missään' . Ei mitään sen vakavampaa.

Juuri näin. Yhtälö on silloin paska, jos ne juuri ne naiselle parhaat asennot, jotka ei tunnu miehellä missään. :/

myös ylipaino voi vaikuttaa asiaan. En tiedä onko se teidän ongelmana mutta kaverin mies on tosi isokokoinen ihminen ja aikka pulleaki nii kaveri sitä just kerran valitteli et ku sil ei oikee seiso. Mut sit ku se mies laihutti vissii jotai 5-10 kiloo niin tilanne kuulemma oli sit parempi. Paino vaan ei ikävä kyllä tainnu pysyä alhaalla :/ Hyvinhän tuo seksi niil silti kuulostaa luistavan :D

Alkuperäinen kirjoittaja orpo:
myös ylipaino voi vaikuttaa asiaan. En tiedä onko se teidän ongelmana mutta kaverin mies on tosi isokokoinen ihminen ja aikka pulleaki nii kaveri sitä just kerran valitteli et ku sil ei oikee seiso. Mut sit ku se mies laihutti vissii jotai 5-10 kiloo niin tilanne kuulemma oli sit parempi. Paino vaan ei ikävä kyllä tainnu pysyä alhaalla :/ Hyvinhän tuo seksi niil silti kuulostaa luistavan :D

joo no olen ajatellut myös tätä, mieheni on hieman ylipainoinen (mut ei kuitenkaan mikään hirveen iso) mutta joo meeppä nyt sitte sanomaan sille että laihduta!?!

Ja jättämään en sitä rupea, on muuten niin ihana. Ei seurustelussa seksi oo tärkeintä, eikä rahakaan niinkuin jotkut jo arvuutteli. Se nyt vaan sattuu olemaan semmonen mies minkä haluan mun lasten isäksi. ja toi on ehkä yks tärkeimmistä asioista paria etsiessä..

Vaikka sanoinkin, että on uus mies ni ei tää nyt kuitenkaan mikään hirveen lyhyt suhde oo. ei alotettu seksiä heti seurustelun alussa vaan vähän myöhemmin, eli ehkä pitäs sanoo et uus seksisuhde, 'vanha' mies..

No just ex kävi munluona.. seksi ei nykysen kans pelaa kunnolla koska tuntee naisen vielä vieraaksi, ja hällä on tunteita vielä mua kohtaan.. halattiin niin johan heti veitikkakin heräs.. ei kyllä alettu mitään touhuileen.. hih

en lukenut koko ketjua mutta meillä auttoi kun tutustuimme rauhassa toistemme vartaloihin,,ilman paineita seksistä. auttoi nopiasti ja seksi oli sen jälkeen elämäni parasta :p

Hei ap.

Meillä oli samanlaista alussa. Se oli tosi masentavaa, varsinkin kun itselläni oli ollu paljon seksikumppaneita ennen omaa miestä eikä tällaista tilannetta ollu koskaan ollu kenenkään kanssa. Seksin harrastaminen ei ollu kovinkaan mukavaa, en oikeen koskaan osannu latautua tunnelmaan kun en tienny onnistuisiko akti vai ei.. välillä miehellä seisoi, mutta se sitten lopahti kun olis pitäny alkaa tositoimiin.. tämä oli mulle tosi kova paikka ja meinattiin erotakin tuon asian takia.

Mies oli kuitenkin aivan ihana ja on edelleen, nykyään olemme naimisissakin. Seksi on parantuntu koko ajan eikä enää tuollaisia ongelmia ole. En osaa sanoa, kauanko noita ongelmia kesti, mutta useita kuukausia varmaankin.. ja senkin jälkeen satunnaisesti.

Ongelma on ikävä ja tosiaan vaikuttaa koko suhteeseen.. toivon kuitenkin, että ongelma teillä on vaan väliaikainen. Ei tosiaan kannata tehdä numeroa asiasta. Toivon, että tilanne paranee ajan myötä itsestään!

käyppä seksikaupasta semmoista suihketta mikä herkistää tuntoa. ja penisrengas.
ainakin maikun sohosta näitä saa, kokeile kuuklettaa liike jos et tiedä missä oma lähin seksikauppa on.
ja toivottavasti onkelma poistuu, voi käydä ukon itsetunnolle moinen.

Omassa suhteessa oli aikamoista säätöä ennen kuin ihan tosissaan alettiin seurustelemaan ja säätöä ja alkuvaihetta varjosti ikävästi se, että seisokki hävisi aina kun olisi toisen halunnut sisäänsä. Ei siinä auttanut kuin vain hyväillä toinen huipulle jne. Mies oli nolona asiasta ihan aina ja sitä vitutti todella. Kun asiasta sitten puhuttiin enemmän, niin kävi ilmi, ettei sillä yhden illan jututkaan oikein ikinä onnistuneet tai muutkaan kevyemmät suhteet, vaan piti tuntea _vahvasti_ toista kohtaan, että seisoi ja yhdyntä sujui loppuun asti.

Jotenkin sitä sitten liikuttuikin ihan kunnolla sitten kun ekan kerran onnistui - ja tiesi, että no nyt se sitten on päättänyt sitoutua tähän suhteeseen. Nyt eletään onnellisen vakiintuneina ja perheellisinä eikä seisokki ole ongelma muulloin kuin juopottelun seurauksena keskellä yötä.

Alkuperäinen kirjoittaja rasvie:
Mä katoin Madventuresia viime vkonloppuna ja siinä kerrottiin, että afrikassa ne naiset käyttää jotain "lääkettä" että ois kuiva alapäästä, että miehestä tuntuis tiukemmalta...

Mä olin aivan järkyttynyt!

katotaan vaan niin tämä "lääke" rantautuu vielä joskus länsimaisiin seksikauppoihin. Ja mustat miehet on tunnetusti hyvin varusteltuja, niin että liika märkyys ei ole vain pienimunaisten ongelma...:.

Yhteistyössä