Outo ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myy

Vieras
Mulla on sellanen ongelma, että kun treenaan vatsalihaksia, niin parina päivänä sen jälkeen on reippaasti kuukautiskipujen tyylisiä kipuja alavatsassa. Erityisesti vessassa käydessä tuntuu todella kipeältä. Tätä on nyt jatkunut ehkä pari vuotta.

Kävin asiasta yhdellä gynelläkin, mutta nauroi suunnilleen päin naamaa, että ei voi pitää paikkansa. No täällä taas kärvistelen kun on kipeä alamaha.

Se kipu ei siis ole sellaista, mitä tuntuu normaalisti vatsalihaksissa kun on treenannut kunnolla, vaan ihan kuukautiskipujen tyyppistä ja sijoittuu ihan tuonne samalle osastolle siis.

Onko kellään muulla ollut tällasta ongelmaa? Mietin tässä että lähenkö seuraavaksi toiselle gynelle, vai päätöhtorille... ;)

Mutta oikeasti tämä on siis todella häiritsevää, mun pitäisi saada selän ja vatsan seudun lihakset parempaan kuntoon, että selkäkivut helpottais mutta aika työlästä tämä on.

Ahaa, en siis ole yksin tämän asian kanssa.

Endometrioosia minulla ei kuitenkaan ole ainakaan ikinä edes epäilty, että se ei pitäisi olla tähän selitys. Se tosin voisi tulla mieleen, yhdellä ystävälläni juuri se on rajoittanut liikunnan harrastamista.
Mietin jo sitäkin, että voisiko kierukka vaikuttaa tässä asiassa, mutta se gyne meinas saada siitä kysymyksestä vielä isomman naurukohtauksen, joten vakuutuin siitä ettei voi olla syy tähän.

Niin varmaan joutuu mennä. Tää oli tosiaan mulkku siitä huolimatta että oli nainen :D
Ei niin saisi ikinä suhtautua potilaan ongelmiin vaikka potilas kyselisi typeriä.

Yhteistyössä