Outo patti reidessä, kokemuksia kaipaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolestunut"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolestunut"

Vieras
Eli mulla reidessä tollanen pieni (lapsen kynnen kokoinen) punainen läiskä, näyttää hiukan kuivalta iholta. Sen alla sit pitkulan mallinen kovahko patti. Ei kipeä, ei oireile mitenkään. Kesäkuun lopussa huomasin tuon sattumalta, ei ole kasvanut. Mikä muu voi olla kyseessä ku joku kasvain, onko jollain kokemusta? Eikös rasvapatit oo sellasia et ne ei oo punertavia tms, eivät näy sillälailla ulospäin?

Lääkärille on aika varattuna, joku kuitenki kysyy.

En osaa sanoa mutta hyvää on varmaan se, että se ei ole kasvanut. Kaipa noita patteja sun muita tulee (itse olen niiden suhteen neuroottinen). Isälläni on ollut jo vuosia (siis melko nuoresta asti) ns. rasvapatteja, jotka kyllä näkyvät ulospäin mutta ovat siis ihonvärisiä (voivat olla tosi isojakin - koko vaihtelee).

muuten ei kannata kauheasti kuukkeloida, sillä sieltä kyllä löytyy aina niitä hirveitäkin vaihtoehtoja :). Mitä enemmän tietää, sitä enemmän pelkää, vaikka todennäköisesti kyseessä ei kuitenkaan ole mikään vakava. Meidät on niin hysterisoitu (varmaan osittain hyväkin) kyttäämään joka pattia yms. :).

Yhteistyössä