S
sade
Vieras
Minulle sattui niin outo juttu että en tiedä itsekkään mitä sattui. En myöskään gynen jutuista ymmärtänyt mitä oli tapahtunut. Luulin olevani raskaana. Viikkoja 7. Raskaustesti virtsasta oli positiivinen 4päivää siitä kun menkat oli myöhässä. Olin juuri ostanut ovulaatiotestin ja en sitä vielä ehtinyt ottaa käyttöön kun jo iloitsimme mieheni kanssa raskudesta. Varasin ajan neuvolaan ja elimme onnensekaista aikaa. Yht, äkkiä keskiviikkona alkoi vuoto. Kovat menkkakivut ja torstaina vuosin runsaasti.Menin hädissäni yksityiselle ultraan ja gynekologi totesi kohdun olevan tyhjä. En tiedä oliko kyse keskenmenosta vai mistä? Nyt odotan verestä otetun raskaustestin tulosta. Olenko siis ollut lainkaan raskaana. Tein vielä eilen kokeilumielessä raskaustestin virtsasta ja se oli negatiivinen. Mitä on sattunut onko tämä siis jokin kuukautis kierron häiriö? Olen tosi onneton ja ihmeissäni. Kierto on aina ollut säännöllinen 26-29 päivää ja nyt yht,äkkiä 44 päivää. Onko kellään samanlaisia kokemuksia?
Nyt alkoi pelko, että minulla onkin jokin gynekologinen kasvain tms. ja voinko tulla raskaaksi. Gynekologi totesi vain, etää jos raskaushormoni verestä on koholla minun pitää mennä naistenklinikan päivystykseen?
Varasin omalle tutulle gynekologille ajan huhtikuulle ja toivon hänen hieman valaisevan tilannetta. olinko siis edes raskaana? Rinnat oli ja on vieläkin kipeät muita oireita ei oikeastaan ollut. Ihmetyttää...
Nyt alkoi pelko, että minulla onkin jokin gynekologinen kasvain tms. ja voinko tulla raskaaksi. Gynekologi totesi vain, etää jos raskaushormoni verestä on koholla minun pitää mennä naistenklinikan päivystykseen?
Varasin omalle tutulle gynekologille ajan huhtikuulle ja toivon hänen hieman valaisevan tilannetta. olinko siis edes raskaana? Rinnat oli ja on vieläkin kipeät muita oireita ei oikeastaan ollut. Ihmetyttää...