Outo talvihaalarin valintakriteeri?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja afa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Alkuperäinen kirjoittaja Tasku Venus:
Juu olen samaa mieltä. Mutta mistä löytäis sellasen mukavan käytännöllisen asun mun pienelle 1 veelle? :/ Koko pitäis olla 80, mutta kaikki noi käytännölliset alkaa koosta 86. Ne on liian isoja.

Meidän pienikokoisella 1veellä on Remun haalari. On kyllä baby-mallinen, mutta ominaisuudet kuin muissakin, pitää kosteutta, tuulta, pepussa vahvikkeet, kestää kulutusta.

meil on vajaa 2v:llä jonathanin haalari.. vauva kokoa on ad-80 saakka http://www.jesperjunior.fi/cityjonathan
ja isompi alkaa 80cm
Meil on tuo jonathanin classic -86cm tytöllä.. on aika reilukoko (käyttää 86cm vaatteita)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:N haalareissä vyötärösäätö:
Alkuperäinen kirjoittaja baggie:
Mä kyllä liputan baggie- ja babymallien puolesta! Meillä oli syksyllä sopivan kokoinen vyörätömallinen haalari (käytetty ja ohentunut, siksi syksyhaalarina) joka oli oikein hyvä kun ei tarvinnut välivaatekerrosta, mutta meidän lapsi on sen verran roteva ettei tuohon haalariin oli mahtunut fleece tai villahaalaria (vaikka pituutta olisikin vielä haalarissa riittänyt), olisi varmasti puristanut vyötäröltä kumartuessa. Nyt samankokoinen baby baggie talvikäytössä ja on aivan ehdoton kun tarvii kuitenkin sen villahaalarin väliin! Ei purista mistään ja on helppo liikkua. Laihoille lapsille ei tietenkään sovi jos pussittaa liikaa.

Moni valittaa että vyötärömalli-kiristää. Eikö niissä ole säätöjä. Itselläni on kokemusta vain Reiman vyötärömalllista, ja niissä on aina säädettävä vyötärö. Saapi sitten alusvaatetuksen ja "pötsin" mukaa säätää sopivaksi. Tai jos haluaa leikkiä baggietä niin vetää narut löysälle :-))

No toi haalari oli Jonathan eikä siinä ainakaan ollu.

Jokainen trendimamma käyttää nyt vain Ticketin vaatteita. Mä taidan köyhäillä ja laittaa meidän tytölle vain tuon vyötärömallisen Reimatecin. Jätän vain vyötärösäädön käyttämättä niin pussittaa ihan aidon Baggien tyyliin :-)

meil taas on ongelmana se, et esim. lassien haalarissa se vyötärö nauha on liian löysä.. oon sit kiristäny sitä.. muuten haalari roikkuu (lahkeet ok pituiset, mut selkä osa reilu) niin ja kyse kevät/syksy haalarista

Alkuperäinen kirjoittaja baggie:
Mä kyllä liputan baggie- ja babymallien puolesta! Meillä oli syksyllä sopivan kokoinen vyörätömallinen haalari (käytetty ja ohentunut, siksi syksyhaalarina) joka oli oikein hyvä kun ei tarvinnut välivaatekerrosta, mutta meidän lapsi on sen verran roteva ettei tuohon haalariin oli mahtunut fleece tai villahaalaria (vaikka pituutta olisikin vielä haalarissa riittänyt), olisi varmasti puristanut vyötäröltä kumartuessa. Nyt samankokoinen baby baggie talvikäytössä ja on aivan ehdoton kun tarvii kuitenkin sen villahaalarin väliin! Ei purista mistään ja on helppo liikkua. Laihoille lapsille ei tietenkään sovi jos pussittaa liikaa.

Meillä on laiheliinilla( joka on painokäyrän-2 alla ) baggie-mallinen haalari ja on ihan hyvä kunhan on oikeata kokoa.

Yhteistyössä