outo terkkari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja painostusta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

painostusta

Vieras
kävin juttelemas ehkäisystä... tavalliset e-pillerit aiheuttaa mulla ihhottavia oireita joten en halunnut ensisijaisesti taas niitä kokeilla. cerazette oli käytös ekan lapsen jälkeen ja vuoto oli jatkuvaa. silti terkkari yritti tukkia yhdistelmiä mulle josta viimeksi kokeiltuani sain migreenin. sitten se halus mun ottavan cerazettet uudestaan..juu ei kiitos... mikä siinä oli niin vaikeaa antaa vaan jotkut toiset minipillerit?? sain sitte onneksi näytepakkauksen mini-pill merkkisiä minejä.

no mulle terkka yritti jälkitarkastuksessa väkisin tyrkyttää ehkäisyrengasta, vaikka useamman kerran selvästi sanoin etten saa käyttää mitään ehkäisyvalmistetta missä on estrogeenia :headwall: lääkärikin ihmetteli ettei terkalle menny jakeluun vaikka selvästi sanoin.

mullekin tyrkytettiin jälkitarkastuksessa minipillereitä tai hormonikierukkaa... Ei mennyt jakeluun että osataan kumiakin käyttää ja tarkoitus saada toinen lapsi 2v ikäerolla.

Saakohan ne jotain provikkaa tuon ehkäisyrenkaan tyrkyttämisestä? Mullekin nimittäin alkuvuodesta yrittti kovasti tuputtaa sitä rengasta, vaikka kerroin jo päättäneeni aloittaa taas pillerit.

Alkuperäinen kirjoittaja -.:
Saakohan ne jotain provikkaa tuon ehkäisyrenkaan tyrkyttämisestä? Mullekin nimittäin alkuvuodesta yrittti kovasti tuputtaa sitä rengasta, vaikka kerroin jo päättäneeni aloittaa taas pillerit.

No emme tosiaan saa! Lääkärit kuorii nämä kermat..

minä taas ekalla kerralla pojan syntymän jälkeen jouduin kinumaan itselleni sen ehkäisyrenkaan, pillerit ja kumi ei mun juttu, mut se rengas on ja se toimii minulla, ei sitten millään meinannu sitä mulle kirjottaa :headwall: mikäköhän siinäkin oikeen oli |O

Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
minä taas ekalla kerralla pojan syntymän jälkeen jouduin kinumaan itselleni sen ehkäisyrenkaan, pillerit ja kumi ei mun juttu, mut se rengas on ja se toimii minulla, ei sitten millään meinannu sitä mulle kirjottaa :headwall: mikäköhän siinäkin oikeen oli |O

no jos imetit vielä sillon niin ymmärrän miksei annettu... mutta muuten outoa jos ei annettu...

Varmaan siksi suosittelevat ehkäisyrengasta, kun se on varmaan monella ollut hyvä käytössä ja paikallinen. Vähän hormonia.

Olisit vaan ite sanonut, että haluat eri merkkiset minit tai sitten kuparikierukkaa tai mitä olitkaan ajatellut. Ssaa sitä itekin ehdotella, jos tuntuu ettei toisella mene jakeluun ;)

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Varmaan siksi suosittelevat ehkäisyrengasta, kun se on varmaan monella ollut hyvä käytössä ja paikallinen. Vähän hormonia.

Olisit vaan ite sanonut, että haluat eri merkkiset minit tai sitten kuparikierukkaa tai mitä olitkaan ajatellut. Ssaa sitä itekin ehdotella, jos tuntuu ettei toisella mene jakeluun ;)

kerroin kyllä heti ettei yhdistelmät sovi ja et on migreeni ja että haluaisin kokeilla jotain muita minejä ku cerazet. mut ei tuntunut akka kuuntelevan yhtää....

Yhteistyössä