Hae Anna.fi-sivustolta

outo uni/selitystä?

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä ööö, 18.05.2017.

1. ööö Vierailija

näin sekalaita unimaailmaa ja yhtäkkiä kesken unen tuli työpaikaltani ihminen jota en tunne voimallisesti uneen sulki syliinsä ja sanoin: että olet tulinen ja että mulle tulee hiki hän sanoi niin mullekkin, olin hänen rintaansa vasten jotenkin pihtiotteessa, seuraavaksi hän ripotteli päällemme vihreitä kukantapaisia lehtiä? tilanne oli järjettömän todentuntuinen ja olin äärettömän onnellinen.
    osaisiko joku tulkita jotain?

2. uni-valokki Jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Unessasi työpaikan ihminen, jota et hyvin tunne sulki sinut syliinsä. Unen työkaverit voivat nostaa pintaan työpaikan ihmissuhteita ja ongelmia.
    Unen syleilyssä oleminen voisi kehottaa sinua olemaan rennompi sekä näyttämään sen mitä oikeasti tunnet. Älä kontrolloi itseäsi liikaa, ole avoin.

Unessasi oli myös romanttista latausta, kukkien terälehdet voivat symboloida sitä, että kaipaat hyväksyntää ja ihailua.

Kaipaat romantiikkaa arkipäivääsi, mutta ei väkisin siinä pihtiotteessa vaan anna asioiden tapahtua luonnollisesti, pakottamatta omaan tahtiinsa.

Unesi toi sinulle helpotusta ja onnen tunnetta, jota arkielämästäsi tällä hetkellä puuttuu. Mutta unesi voi varoittaa myös suhteesta, jossa toinen ottaa vallan ja sokaisee ulkoisilla puitteilla.

3. Irja Vierailija

Jos unesi oli ennustava uni, se merkitsee jonkun hyvän, mutta suurta jännitystä aiheuttavan asian tulemista elämääsi. Tuolla työpaikkasi ihmisellä ei ole sen kanssa mitään tekemistä, eli häntä asia ei koske. Tarkoittaa vain sitä, että jokin uusi sinulle ennestään melko tuntematon asia tulee eteesi. Jännityksen lauettua tunnet helpotusta ja iloa. Eli hyvä uni tuo oli.

Tarot-ennustus – valitse kortti ja lue, mitä se enteilee elämääsi

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri