Outo uni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piipiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

piipiäinen

Jäsen
01.04.2009
894
1
16
Lähdettiin lasten kanssa uimaan sillalta mereen kun jotain oli olevinaan tapahtumassa (suunnilleen maailman loppu tulossa)

Uitiin uitiin kunnes nähtiin saari missä oli paljon ihmisiä
Vastaan ui nainen jolla oli koira ja koira ei meinannut väistää miniua ollenkaan joten törmäsimme ja minä lensin törmäyksen voimasta saarelle. Minulle tuli kauhea hätä lapsista jotka jäivät veteen vaan kohta olivatkin vierellä. saarella oli ottamassa aurinkoa entinen naapurimme jota en voinut sietää (siis oikeassa elämässä)
kohta ihmiset alkoi viritellä vaatteita päälleen ja tekemään nuotiota ja sanoivat että ette tule pärjäämään bikineissä, aurinko laski ja tuli kylmä. Huomasin maassa irronneita jalkoja ja käsiä, olivat olevinaan irronnut ihmisiltä jotka paleltuneet. Aloin kiskoa raivokkaana kuolleilta vaatteita irti ja suojasin lapseni kylmyydeltä ja aloin tekemään heille nuotiota, itselleni en etsinyt mitään päälle pantavaa?

Kun heräsin oli hikimärkä???? :o :o :o
Miten voi uneksia kylmyydestä mutta olla herätessään ihan hiessä?

Äitini kertoi tänään, siis eilisen puolella miten isä oli nähnyt maailmanlopusta unta... Ite näin toissayönä jonkinlaista painajaista että piti lähteä joku porsas pelastamaan sellaisesta joesta joka virtasi talomme ohi. Keräsin kamppeet kiireessä ja otin soutuveneen. Mutta kun olin virrassa, huomasinkin että vene on uppoamassa koska olin unohtanut tulpan! Ja airojakaan ei ollut. Jotenkuten pääsin uimaan saareen, jossa oli sitten mökki. Se oli vähän kammottava uni jollain tapaa kun oli hukkumisen vaara.

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Äitini kertoi tänään, siis eilisen puolella miten isä oli nähnyt maailmanlopusta unta... Ite näin toissayönä jonkinlaista painajaista että piti lähteä joku porsas pelastamaan sellaisesta joesta joka virtasi talomme ohi. Keräsin kamppeet kiireessä ja otin soutuveneen. Mutta kun olin virrassa, huomasinkin että vene on uppoamassa koska olin unohtanut tulpan! Ja airojakaan ei ollut. Jotenkuten pääsin uimaan saareen, jossa oli sitten mökki. Se oli vähän kammottava uni jollain tapaa kun oli hukkumisen vaara.

ei ole helppo yö ollut sinullakaan :o
Toivottavasti unemme ei merkitse mitään kauheaa maailmalla....

Yhteistyössä