outo vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hilde
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hilde

Vieras
Onko muilla kokemuksia? Mistä voisi olla kyse?Mulla nyt kp 16 ja on nyt tullut kolmena päivänä vuotoa, ekaks ruskehtavaa mutta nyt ihan niinkuin välillä olisi jopa veristä. Olen kuullut ovulaatiovuodosta ja mulla ollut sellanen kerran aikaisemmin, että voisi olla nytkin. Kauheet menkkakivut kanssa, ei yleensä näin pahat ovulaation tienoilla. Ja isoja finnejä selässä. Joku hormoonihäiriö kyseessä varmaan. Neljä päivää sitten harrastettiin suojaamatonta seksiä ja nämä oireet alkoi seuraavana päivänä ja muistaakseni viimeiset menkat oli melko normaalit-on ollu niin paljon koulustressiä viime aikoina etten pysy mukana. Mulla on aika lääkärille ensi viikolla, ajattelin kuitenkin kysyä teiltä onko kokemuksia!!Kiitti!

Mä kaipaisin kans tietoa tällasesta jutusta...mulla nyt neljättä päivää tullu rusehtavaa vuotoa ja menkat loppu viikko sitte...eli ovulaatio ois nyt jossain näillä vaiheilla. Vauvasta haaveillu jo 7kk ja saman verran yritystä takana. Mitään tällasta välivuotoa ei oo koskaan ennen ollu. Onko jollain siis kokemuksia tai tietoa asiasta? Ottasin tietoa mielellään vastaan, ja niin sitä tuntuu hildekin kaipaavan:) Vastatkaa siis joku/jotkut joilla on tietoa tai kokemusta!
Kiitti..

Ovulaatiovuodosta en ole koskaan kuullut. Munasolun irrotessa pieni määrä verta saattaa joutua vatsaonteloon (osa oviskivuista johtuu tästä), mutta sen veren ei kyllä pitäisi näkyä vuotona... Kertokaahan toki viisammat, voiko välivuoto johtua ovulaatiosta?

Hilde: Jos harrastitte edellisenä päivänä vuodosta seksiä, ei vuoto ainakaan raskaudesta johdu. Ns. mahdollinen kiinnittymisvuoto (harvinaista) tulee vasta noin 5-6 päivän päästä hedelmöittymisestä.

Seksi voi kuulemma toisinaan saada pientä vuotoa aikaan, jos vaikka limakalvot ovat menneet rikki. Voisiko olla mahdollista?

Itse kävin välivuodon vuoksi juuri lääkärissä ja sain keltarauhashormoonia sisältävää lääkettä asiaan. Eli siis joku hormonihäiriö tollainen välivuoto yleensä taitaa olla.

Moikkis,
mulla ihan sama juttu nyt, mutta mulla pillerit käytössä ja ajallaan olen ne popsinut. Menkat pitäis alkaa vasta viikon päästä.. Varmaan joku häiriötila hormooneissa. Otan myös mielelläni tietoa vastaan jos joku viisas tietää paremmin

Miimuska

Yhteistyössä