Hae Anna.fi-sivustolta

outoa energiaa

Viestiketju osiossa 'Yliluonnolliset ilmiöt' , käynnistäjänä nurkasta, 26.08.2005.

1. nurkasta Vierailija

Nyt viimeisen viikon aikana olen (erityisesti öisin) tuntenut ikään kuin outoa energiaa eräästä asuntoni nurkasta. En tunnista sitä sen kummemmin pahaksi kuin hyväksi energiaksi enkä oikein tiedä miten sitä kuvailisin muuta kuin ""energiaksi"". Minulla on ollut koko tämän ajan sellainen kummallinen tunne kuin joku/jokin tarkkailisi minua. Ja hassua on, etten muualta asunnostani saa lainkaan samanlaisia ""viboja"".

En varsinaisesti pelkää tuota, muuta kuin öisin se saa minut hieman levottomaksi. Olen myös nähnyt hyvin omituisia unia noidista, väkivallasta yms. mutta ne unet eivät kuitenkaan ole olleet painajaisia tai oikeastaan edes pelottavia (verrattuna siis oikeisiin painajaisiin). PÄivisin on myös sellainen erikoinen tunne tuosta tarkkailusta ja se nimenomaan tulee tietystä asuntoni osasta...

Olen ajatuksissani yrittänyt ajaa tuota energiaa pois asunnostani ja rukoillut iltarukoukseni ääneen. Olen ollut koko tämän energian läsnäolon ajan harvinaisen flegmaattinen. Keskittyminen oikein mihinkään tekemiseen on ollut heikkoa (esim. ihan tavalliset kotityöt, saati opiskelu).

Eilen kun istuin lattialla selkä kohti tuota ko. nurkkaa ja kuuntelin musiikkia, niin tuntemus siitä, että jokin tarkkaili minua suoraan selkäni takana oli hyvin voimakas. Minun oli pakko nousta ylös ja mennä toiselle puolelle asuntoani... En edelleenkään pelännyt, tunne oli vain aik epämiellytävä. Samoin pari kertaa kun olen sulkenut yöllä silmäni nukkuakseni, olen nähnyt omituisia voimakkaita valoväläyksiä (kuin salama) pimeässä asunnossa, johon sellaisia valoja ei mistään voi edes tulla...

Oletteko muut kokeneet mitään tällaista tai tiedättekö mistä voisi olla kyse? Olen ajatellut, että ruokinko itse tuota energiaa tai lähteekö se peräti minusta, mutta mielestäni on myös outoa, että aistin sen tosiaan vain tietyssä osassa asuntoani. Miten saan tuon energian tai mitä se ikinä onkaan katoamaan, sillä se häiritsee minua läsnäolollaan ja tarkkailullaan? Korostan vielä, etten todellakaan aisti mitään todella pahaa, mutta tunne on epämiellyttävä... Joskus olen aistinut myös miellyttävää energiaa, mutta tämä ei ole oikein nyt ollut sitäkään.

2. Sähköä? Vierailija

Tv:ssä tuli taannoin dokumentti, jossa väitettiin että oudot tuntemukset saattavat johtua viallisista sähkölaitteista. Tyttö oli nähnyt painajaisia oudosta hahmosta, joka piinasi häntä öisin. Dokumentin mukaan asiaa tutkineet huomasivat että outo piinaaja oli viallinen sähköherätyskello, jonka lähettämät sähkömagneettiset aallot nukkuja aisti. Majaileeko nurkissasi epäilyttäviä kodinkoneita?

3. ap Vierailija

Kieltämättä tämäkin ajatus kävi mielessäni... Radio ja tietokone ovat ko. nurkan lähettyvillä. Järkiperäinen ratkaisu tuntuisi kyllä... no, järkevältä :) Tosin koneet ovat primakunnossa, mutta ehkä kentissä on jotain muuntelua silti?

Sinänsä kiinnostavaa, että sähkömagneettisilla aalloilla voi olla tuollaisia vaikutuksia ihmiseen. Unessa tosiaan ihan normaalit tilanteet ovat tänä aikana kääntyneet minullakin ihan oudon väkivaltaisiksi. Hämäriä taloja, joissa heilutaan veitsien kanssa ja sitten ilmestyy noitia, jotka eivät oikein meinaa kuolla, vaikka heitä kuinka satuttaisi, koska heitä pitää haavoittaa jollain tietyllä tavalla... Vähän niin kuin peleissä (joita en kuitenkaan edes harrasta).

4. Sähköä? Vierailija

Kokeile vaikka vetämällä töpselit seinästä yön ajaksi. Ihmetyttää tosiaan kyllä että salaman isku, jossa on miljoonien volttien jännite, ei välttämättä vahingoita ihmisen hermojärjestelmää lopullisesti, vaikka aivoissa kulkevat niin mitättömän pienet virrat. Ehkä jotkin häiriövirrat vastaavasti voivat saada outoja vaikutuksia aikaan.

5. Sammakko Vierailija

Hei ""nurkasta"",

Tuo kuulostaa hyvältä ajatukselta tuo sähkölaitteiden osuuden tarkistaminen, mutta jos ei onnistu, kaksi keinoa:
    - Ripottele suolaa asuntosi nurkkiin - se ei aja tuota energiaa pois, mutta estää sitä ""häiritsemästä"" sinua. Suolalla on puhdistava vaikutus (joko itsessään, tai siksi, että sen puhdistavaan vaikutuseen uskotaan).
    - Käske tuota energiaa poistumaan luotasi - se saattaa olla siellä sen takia, että saa sinulta jotakin, mitä ei muutoin kuin muilta ottamalla kykene saamaan - esim. olet levoton ja tämä vieras energia nauttii levottomuudesta, ja tällain läsnäolollaan ja häiritsemällä sinun ajatuksiasi se saa aikaan levottomuutta, jonka ""värähtelyjä"" sitten onnettomassa riippuvuudessaan imee. Tähän pois käskemiseen voit pyytää myös avuksi henkioppaitasi ja esim. enkeleitä. Voit myös suojata ja siunata asuntosi ihan itse (yksinkertaisesti vain suojaat ja sinuaat asuntosi sanoin ja ajatuksin, jotka itse muotoilet ja päätät)vastaavaa kutsumattomien vieraiden tuloa vastaan - sinussa on kaikki se voima, meissä kaikissa on: juju piilee siihen luottamisessa.
    Neuvo myös tuota energiaa etsiytymään eteenpäin, kukaan meistä ei haluaisi olla riippuvainen loisimisesta, ja tokkopa tämänkään energian ""tarvitsee"" olla, luultavasti vain luulee niin, koska ei muusta tiedä. Kehoita sitä menemään vaikka valoon omien oppaidensa avustamana.
    Tämä viesti on kirjoitettu mutu-tuntumalla, kirjoista ja ""käytännöstä"" opitun perusteella, ei siis absoluuttnien totuus, mutta kannattaa kokeilla, jos tilanee edelleen häirtsee :)

Ystävällisin terveisin:

~ Sammakko

6. energiaa Vierailija

Uskokoon ken haluaa, mutta vanha energia keräytyy nurkkiin samalla tavoin kuin villakoiratkin. Siksi feng shuissa kehotetaan taputtelemaan käsiä tai kuljettamaan palavaa suitsuketta nurkissa.

7. koralli Vierailija

Nurkkiin saattaa jäädä pesimään bhootteja, niin ainakin sanotaan. Ne ovat häijyjä energiaolentoja jotka sitten kodista häädetään polttamalla suitsukkeita ja kamferia, saattaapa joku lausua tarkoitukseen sopivia mantrojakin.

Yksi asia vielä mitä kukaan ei ole huomannut. Et tiedä ketä asuu seinänaapurinasi ja mitä seinän takana on viereisissä asunnoissa? Pahin olisi tietenkin joku viemäriputki, energioiden kannalta.

8. ap Vierailija

Kiitos hyvistä vinkeistä vastanneille! Taidan jotain noista kokeillakin sen johtojen seinästä repimisen lisäksi :) Nuo väkivalta-ajatukset/unet ovat kaikkein ahdistavimpia. Ja kun ne ovat vielä ihan hulluja! En siis pidä väkivallasta, saati mm. verisistä unista.

Seinän takana asuu ihan normaalilta vaikuttava nuoripari/mies (en ole varma asuuko nainen hänen kanssaan vai käykö vain välillä) ja heidän olohuoneensa on ko. seinän takana... En kuitenkaan hirveän paljoa heistä tiedä. Taloyhtiömme on kyllä rauhallinen yms. eli häiriöitä ei ole ikinä oikeastaan ollut.

Mun ystäväni kävi luonani ja kysyin huomaako hän mitään kummallista energiaa. Ei kuulemma huomannut ja ihmetteli varmaan mitä mä hourin. Mut mä vaistoan yleensä tosi herkästi tuollaisia energiavaihteluita/kasautumia. Mun äitini on samanlainen eli kai tämä energiaherkkyys on perinnöllistä :) Mut ihmettelen vaan, miten sitten kaikki eivät tuollaisia huomaa...

9. Amethyst Vierailija

Kannattaisiko harkita suojausten tekemistä itsellesi ja vaikka koko kodille? Vaikka ei olisikaan pahaa energiaa niin oma olosi voisi parantua.

10. Keittiö Vierailija

Ihan ulkopuolinen kulkija tässä kyselee, miten sen suojauksn voi tehdä, kun minulla on samallaisia tuntemuksia keittiössä, ihan kuin joku seuraisi tai katselisi selan takana mitä teen ja joskus tuntuu kuin esittäsi kysymyksiäkin, vai onko vilkas mielikuvitukseni asialla.
    Mutta minulla ei ole mitää sähkölaitteita jatkuvasti päällä keittiössä paitsi tietysti liesi ja astianpesukone, mut eihän ne voi olla viallisia kun käytän niitä. Suolaa on kaapissa vai pitääkö sitä ripotella nurkkiin?

11. heppu Vierailija

meillä on myös huonoa energiaa talossa. Siunasin huoneet ja ääneen karkoitin pahat henget pois.
    Pitää kait vielä sirotella suolaa nurkkiin.
    Toivottavasti auttaa

12. heppu Vierailija

Ei auttanut, pahoja henkiä on edelleen talossa.
    Mikä avuksi?

13. myyrä Vierailija

minä kutsun sitä sähköallergiaksi. Pahoina päivinä täytyy kaikki kodin laitteet sammuttaa ja olo alkaa kelpottua.

14. Amethyst Vierailija

Suojaus kannattaa tehdä niin, että avaat päälaella olevan chakrasi vain ajattelemalla, että se aukeaa. Pyydät tästä chakrasta sinihohto-hopeisen säteen rintaasi, anna sen levitä ympärillesi kehänä. Pyydä sitten keltahohto-kultainen säde rintasi alueelle ja anna sen levitä edellistä sädettä ulommaksi ympärillesi. Lopuksi pyydä violetti säde ja levitä se uloimmaksi ympärillesi. Kiitä energioista ja sulje mielessäsi päälakichakrasi. Jos näitä kolmea ei jaksa tehdä niin pyydä vain violetti säde ja levitä se ympärillesi. Tai sitten pyydä violetti liekki sydämeesi, anna sen levitä ympärillesi ja kuvittele sen polttavan pois kaiken negatiivisen ympärilläsi. Lopuksi muista kiittää energioista.

15. Amethyst Vierailija

Lisänä edelliseen: tämä suojaus kannattaisi tehdä aamuin illoin ja lisäksi silloin, kun alkaa tuntumaan levottomalta tai pelottaa. Itselläni ainakin tuonut mielenrauhan. Suojaukseen ei mene paljoa aikaa, minuutissa sen ehdit hyvin tehdä. Tee vaikka samalla, kun peset hampaat aamulla ;).

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri