Outoa huimausta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höntti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höntti

Vieras
siis mua on huimannu jo pitemmän aikaa. alkaa jo hermostuttaa kun tuntuu että menee aina vaan hullummaksi tää olo.
en ymmärrä mistä voi johtua; pää on ihan höntin tuntunen, mutta mulla ei ole flunssaa, ei edes nuhan poikasta, en ole raskaana...
eilen oli ihmeellistä alilämpöä ( vain 35,4) nyt ihan normi lämpö 36,4.
väsyttää hirveästi, välillä tuntuu että on vanne rinnan ympäillä, semmonen puristava tunne...
joo joo, tiedän ... mee lääkäriin! mutta kun tää on niin epämääräistä oireilua, ei varmaan edes saa saikkua. en tosin oo edes sen "perässä" muuten olisin jo mennyt lääkäriin.

onko kellään muulla ollu tämmöstä, voiko johtua muuten pelkästään niska-hartiaseudun jännityksestä?

joskus ku mul on ollu ihan jumissa niskahartiaseutu, on tullut yhtäkkiä tosi paha olo, ja hirvee huimaus, niin et on ihan vaan pitäny mennä lattialle makuulle. sit se on helpottanu, ku on hieronu hartioita

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Niiskunen:
Asentohuimausta?

tuntuu makuulla, tuntuu seistessä, istuessa. ei tosin jatkuessa, mutta tosi pelottavaa...

Kuulostaa sit just tuolta. Mä kävin lääkärissä just tuon takia ja sain vaan jotain venyttelyohjeita. Ei siihen sen kummempaa hoitoa ole. Se on kyl tosi tympeetä. Mulla sitä oli viime raskaudessa ja monta kuukautta joka päivä. Nyt ollu vaan kerran tän raskauden aikana. Aina sillon huippaa, ku kääntää päätä tai silmiä johonkin suuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
joskus ku mul on ollu ihan jumissa niskahartiaseutu, on tullut yhtäkkiä tosi paha olo, ja hirvee huimaus, niin et on ihan vaan pitäny mennä lattialle makuulle. sit se on helpottanu, ku on hieronu hartioita

tää ei meinaa helpottaa oikein missään tilanteessa.
joudun ajamaan päivittän reilun 60 km, olen yksin töissä...
poskissa muuten tuntuu myös välillä jonkunlaista tuntohäiriötä...

Mulla kans huimausta ollut ja kirjoittelin tuossa yks päivä tuosta oikean posken välillä olevasta"tunnottomuudesta". Se ei oo kyl jatkuvaa. Mulla on nyt tällä hetkellä 15x lähete hierojalle,mut en oo nyt päässy käymään kun 1xvkossa :(

Aivan kuin aikuisen tyttäreni oireet: päästä heittää, hirvittävä väsymys. On otettu kaikki verikokeet ja sydänfilmi, kaikki ok. Lääkärin mukaan kyseessä niska-hartiaseudun jumit. Menossa fysioterapiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kurjat oireet:
Aivan kuin aikuisen tyttäreni oireet: päästä heittää, hirvittävä väsymys. On otettu kaikki verikokeet ja sydänfilmi, kaikki ok. Lääkärin mukaan kyseessä niska-hartiaseudun jumit. Menossa fysioterapiaan.

kannattaako mennä lääkäriin, vai hommaisko itse ajan hierojalle?

Yhteistyössä