Hae Anna.fi-sivustolta

1. Anna.fi:n keskustelut siirtyvät Kaksplus.fi:n alle 1.12.2020.

Tästä syystä käyttäjätunnukset lakkaavat toimimasta. Voit luoda uudet tunnukset Kaksplus.fissä osoitteessa keskustelu.kaksplus.fi/register

Tervetuloa edelleen keskustelemaan kiinnostavista aiheista osoitteeseen keskustelu.kaksplus.fi

Ystävällisin terveisin,

Annan toimitus
    Dismiss Notice

Outoa käytöstä

Viestiketju osiossa 'Suhteita ja kohtaamisia' , käynnistäjänä vierailija, 21.02.2019.

1. vierailija Vierailija

Olen hämmentynyt, noin 18 v nuorempi mies käyttäytyy oudosti seurassani, kun puhuu niin harvoin katsoo silmiin varsinkin jos muita paikalla, välillä huomaan että tuijottaa ja kun katson niin räpyttelee silmiä ja käntyy pois, punastelee, jos vieressä vapaa paikka ei koskaan istu siihen, tekee myös muita hieman outoja juttuja olen ymmälläni, mietin onko hän vaivaantunut seurastani tai kokee minut vastenmielisenä? Kokemuksia kellä?

2. vierailija Vierailija

käytä hajuvettä ja laita huomiota herättäv kuteet. punainen mekko, jossa valkoiset herneet on viehättävä, avaa hiuksiasi ja liata värikästä huulipunaa

3. vierailija Vierailija

Voi myös olla, että hän on ihastunut sinuun. Onko tämä mies sinkku vai varattu? Tuo että saa toisen katseesta kiinni, kertoo kyllä enemmän kiinnostuksesta kuin että kokisi sinut vastenmielisenä. Ainakin minä katson ihmistä jos olen kiinnostunut. Ja tuo että ei tule viereesi istumaan myös kertoo myös kiinnostuksesta. En minäkään mene istumaan ihastukseni viereen vaikka pitäisin hänestä. Toivottavasti näistä oli apua.

4. vierailija Vierailija

Minkä ikäinen itse olet kun kerrot että 18 vuotta nuorempi mies henkilö tuijottaa sinua?

5. tuttu juttu Vierailija

Ihastunut kaveri ap:llä! Sitä ujostuttaa juurikin tuon ikäeron vuoksi ja yrittää salailla ympäristöltä.
    Enpä itsekään aikoinani älynnyt heti, mikä on homman nimi, kun fiksun ja hyvännäköisen kaverin käytöstä ihmettelin. Tulipa sitten työpaikan yhtiset bileet ja siellä vähän boolia, niin kaveri rohkaistui tanssittamaan ja sanoi, että enkö huomaa, että hän tykkää minusta.
    - Kyllä se aikanaan ohi menee (tai sitten ei).

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri