outoa käytöstä ystävältä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "enni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"enni"

Vieras
Tässä kerran laitoin viestiä kaverille ja hän kutsui kylään. Mainitsi ajan kohdat jotka kävisi.
Kerroin eräästä päivästä että selvitän päivän kulkua, asia jäi auki.
Sitten kun vastasin kertoen tästä yhdestä päivästä(mulla olisi siis ollut aikaa), hän ei enää vastannut mitään.
Tuntuu vaan tosi tyhmälle, näinkö tää menee?
Eräs toinen kaverini ei tekisi ikinä noin, vastaisi edes seuraavana päivänä..
Eikö tämä tuttavani sitten haluakaan tavata- tunnen etten ole yhtään tärkeä.

Laita uusi viesti jossa kysyt asiaa uudestaan? Mulle on joskus tullut viesti keskellä kovaa härdelliä, ja sitten vasta viikon tai parin päästä olen hoksannut että ai niin, siihenkin vois vastata..

[QUOTE="öö";22649366]Laita uusi viesti jossa kysyt asiaa uudestaan? Mulle on joskus tullut viesti keskellä kovaa härdelliä, ja sitten vasta viikon tai parin päästä olen hoksannut että ai niin, siihenkin vois vastata..[/QUOTE]

No,en kehtaa itseäni tyrkyttää nyt enempää. Olis ollu kiva tavata ja olen hänen lapsensa kummi,
eli lastakaan en ole nähnyt aikoihin..

Ehkä loukkaantui, kun mietit ja pähkäilet koska sinulla olisi aikaa. Muutekin jos ettei ole aikoihin nähneet ja sitten kutsusta alat vielä miettimään, että koskahan mahdollisesti sitä aikaa olisi.

Ehkä loukkaantui, kun mietit ja pähkäilet koska sinulla olisi aikaa. Muutekin jos ettei ole aikoihin nähneet ja sitten kutsusta alat vielä miettimään, että koskahan mahdollisesti sitä aikaa olisi.

Tuollaisesta loukkaantuminen tuntuu aikuisten kesken typerältä. Näin suoraan sanottuna. Koska ei kukaan voi olettaa, että hänen toivomanaan päivänä toinen on kuin lähtökuopissa.

No, hän itse pähkäili niitä päiviä jolloin on aikaa ja yhden jutun takia asia jäi auki(koska mulla oli työvuoro) ja sitten vain mainitsin työvuoroni koskien juuri sitä päivää jonka hän itse mainitsi.
Eli en ole ensimmäisenä ollut miettimässä koska sitä aikaa olisi, vaan hän.

Minä vihaan itse niin paljon tekstiviestejä että tosi harvoin niihin vaivaudun vastaamaan. Olen kavereille sanonut että minulle voi soittaa, ei tartte tekstailla. Muutamalle se ei ole mennyt perille, siinähän tekstailevat, en vastaa! :)

Jopa lastenhoitoapua jotkut kysyvät tekstiviestillä, tosi moukkaa! :)

Se viesti ei välttämättä syystä tai toisesta ole mennyt edes perille tai lapsi on voinut räveltää puhelimesta viestin näkymättömiin tmv., vaihtoehtoja on monia. Typerää suuttua tuollaisesta kun ei vielä ole mitään syytä.

Yhteistyössä