outoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei ymmärrä

Vieras
Erosta on reilu kuukausi. Mies sanoo rakastavansa minua edelleen,mutta samalla kertoo(kylläkin kun sitä kysyin) tapailevansa toista naista. Nainen on muutaman vuoden vanhempi ja kuulemma niin mukava ja elämänkokemusta omaava. (yksinhuoltaja) Mies sanoo ettei ole rakastunut, mutta on mukava viettää aikaa naisen kanssa, kun se on niin mukava ihminen. Samassa lauseessa hän kertoo taas kuinka ei voi minua ehkä koskaan unohtaa. Kysyin suoraan onko rakastunut tai ihastunut ko. naiseen. Ei kuulemma ole, mutta nainen on häneen. Mitä mieltä olette? En ota mitään selkoa. Miksi kertoo rakastavansa minua ja samalla kertoo myös jotain ihan päinvastaista...

Miehesi haluaisi sinut takaisin. Kuitenkin hän lääkitsee loukattuja tunteitaan ja yksinäisyyttään lohtupokalla. YH pettää itseään uskottelemalla, että pitkästä liitosta voisi päästä yli käden käänteessä.

Kohta hänkin kirjoittaa Elleihin, millainen ilmestyskirjan peto hänen miehensä ex (eli sinä) olet, kun et päästä miehestä irti. Kas kun ei halua tunnustaa itselleen, että se on se hänen uusi miesystävänsä, joka ei halua unohtaa. Syy on kuitenkin helpompi projisoida sinuun.

Miksi mies ei sitten sano suoraan, että haluaisi minut takaisin. Haluaako jotenkin kiusata minua vai eikö oikeasti tiedä itsekään mitä haluaa vai valehteleeko!? Toivottavasti on nyt sitten onnellinen ja hyvä olla yh-äidin kanssa. Poikamies elämää halusi kuulemma viettää. Kauan sitä kestikin.. Nyt on pian taas ""pallo jalassa"", mutta sitä kait tahtookin, jos tota menoa jatkaa. Tiedän, että hänen on vaikea sanoa ei. Ja kun nainen kuulemma palvoo ja ihailee häntä ja kehuu ulkonäköä. Se varmaan imartelee. Onkohan mies ihastunut naisen ihastumiseen..?

Yhteistyössä