Outoja oireita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasdd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasdd

Vieras
Mikä ihme mulla voi olla? Ollut jo jonkin aikaa tällaisia oireita:

- Jatkuvasti väsynyt ja tokkurainen olo, kuin ei olisi 100% läsnä. Pitkät yöunetkaan eivät auta.

-Outo, epätodellinen ja huimaava olo. En tiedä johtuuko väsymyksestä vai mistä.

- Päässä jotenkin "tukkoinen" olo. Kuin korvat olisivat tukossa, mutta eivät kai ole (?)

- Tekee pahaa, varsinkin syödessä

- Jotenkin heikottavakin olo

- Jollain tapaa hermostunut/ahdistunut olo koko ajan

Anemia ei voi olla, sen tiedän. Niska/hartiat aivan jumissa, mutta voisiko olla noin moninaisia oireita? Kilpirauhasarvoja ei ole otettu. Melkein toivoisin johtuvan kilpirauhasesta kun on niin kurja olo.

Tuo kuulostaa enemmänkin ahdistukselta,hyvin VOIMAKKAALTA ahdistukselta,koska se voi aiheuttaa tuollaista juurikin sumuista,epätodellista,"ei kokonaan läsnä" oloa(tuo epätodellinen olo on psykoosin oireita joita paha ahdistus voi laukaista), ja etenkin kun laitoit vielä tuon että hermostunut ja ahdistunut olo.Minulla itselläni puhkesi flunssan jälkeen(ja kaikenlaisen kasaantuneen stressin) jälkeen ahdistus JUURI noilla oireilla ja sain siihen masennuslääkityksen(sillä hoidetaan myös ahdistusta) ja aluksi myös antipsykoottisen lääkkeen yöksi tuon "epätodellisen"olon vuoksi ja ne on auttanut ,nyt on onneksi aivan jo normaali olo,jossain vaiheessa oli niin paha olla että tuntui että "tulen hulluksi" tai tuli aivan paniikin oireita,pelkäsin kuolevani,tms.Joten suosittelen mennä puhumaan psykiatrin kanssa,ja mahdollisimman pian koska ilman lääkitystä olosi vaan pahenee ja lääkkeillä kestää aikansa alkaa vaikuttaa,itselläni se 2 viikkoa oli tuskaa jota odotin masennuslääkkeen tehon alkamista ja tarvitsin aluksi myös rauhoittavia ja vaikka olo onkin "sumuinen" niin rauhoittava "selvitti päätä",teki olon paremmaksi eikä tokkuraisemmaksi vaikka niin luulisi,kun kuitenkin on rauhoittava.

mulla ollu just samoja oireita ja nyt selvis verikokeis syy.kilpirauhasen vajaatoiminta.mars verikokeisiin.googletappa iha mielekiinnosta oireet et onko muita joita et oo osannu yhistää.minä yllätyin kuin moni oire mulla siittä johtuu.

Lääkäriaika varattu ensi viikolle. Toivottavasti saisi vähän selkoa mistä tällainen voi johtua.

Tai sitten on noi niska-hartiat. Jännityspäänsärkyä kun on lähes päivittäin, huonot työskentelyasennot, vähäinen liikunta jne. Hartiat ainakin aivan kivikovat ja selkä jumissa, olleet jo pitkän aikaa. Olisiko viisaampaa mennä hierojalle vai fysioterapeutille?

Yhteistyössä