Outoja taas pohdiskelen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kristen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kristen

Aktiivinen jäsen
19.07.2009
2 868
0
36
* kp 27 tai 23
Kummankohan mukaan mä lasken ton, kun alkuun vuoto oli vähän joka toinen päivä pikkasen, mutta kuitenkin joten kuten siteeseen asti tulevaa... eli 15.4 vuoti ihan pikkasen, 16.4 ei mitään 17.4 ihan pikkasen, 18.4 ei mitään ja 19.4 viimein alkoi vähäisellä vuodolla 7vrk kestänyt vuoto.

Kierto on tosi heittelevä, mutta 6.5 eli kp 22 tai 18 tuli pyyhkiessä pientä vuotoa paperiin yhden kerran, sen jälkeen ei mitään. Tuolloin 6 pv oli myös sylkiov testi positiivinen.

*Tänään merkillepantavaa oloa on kuvottava / oksettava olo, päänsärky, julmeton väsymys, jotenkin painava olo, vatsaa turvottaa, ja viimene asia, joka monesta voi olla vähän outoa, mutta kn on ollut kova tosta viime torstaista-perjantaista asti :D

*ov- ja raskaustesti negatiivinen

Niin että MITÄ? juu, raskaus selvinnee aikoinaan, mutta mitenkähän mä osaan niitä menkkoja alkaa odottelemaan, tai jos olisin raskautunut, koskahan olis sitten OIKEASTI aika testata?

Kristen miullahin on ollut juuri tuollaista pientä vuotoa, ennen kuin alkaa kunnon vuoto sitten.
Laskisin itse siitä 19.4 alkaneesta vuodosta kuukautisten alkaneen.

Luteaalivaihe(oviksesta-menkkoihin) on yleensä 12-16vrk(riippuen tietenkin kierron pituudesta)..jos ovis+ 6.5 voisit testailla ekaa kertaa R-testillä esim. tuossa 17.5(dpo10) =) ..6.5 ollut vuoto voi juuri viitata ovikseen!

Alkiolta vie sen viikon verran matkata kohtuun+muutama päivä päälle kun kiinnittyy ja HCG:tä alkaa erittymään. Monet valmistajat lupaavat, että herkillä 10mIU/ml testeillä voisi positiivinen näkyä jo 10vrk hedelmöittymisestä(ovis)

http://alianzanfam-blogi.blogspot.com/2006/04/kierto-ja-hedelmllisyyden-merkit.html

mur-mur Ihanaa, kiitos! Miks mun pää ei enää toiminut päättelemään tuota, vaikka perjaatteessa kaiken ton tiesinkin :ashamed:
Nyt mulla on joku pohja, jonka perusteella lähden tätä kierron loppua puntaroimaan...

oikeesti, suurkiitos sinulle :D *kiittää ja kumartaa*

Yhteistyössä