Outoja tapahtumia perheessämme.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äimänkäki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äimänkäki

Vieras
Nyt on meidän perheessä kirjat sekaisin lopullisesti. Minulla on krooninen vauvakuume ja miehellä ei ole koskaan ollutkaan. Viimeaikoina olen taas kerran yrittänyt puhua neljännen puolesta mutta ei se mies lämpeä. Joten sain kuumeen jotenkin taas hallintaan ja ajatuksen nuppiini että kolme on mahdottoman hyvä määrä.
Ja nyt aamulla mies kysyi että olenko jo käynyt poistattamassa kierukan? :o
No en kun sitä vauvaa ei pitänyt tulla, ja mies siihen että etkö sitten haluakkaan? :o

Mitä sitä pitäisi tehdä?

Eiku äkkiä kierukka pois, ennenkuin mies muuttaa taas mielensä =)
Eiköhän se oma krooninen kuumeesi kumminkin ole piilevänä siellä jossain, myönnä pois???

t. Masunen, rv 23+2 eli hormoonit hyrrää täysillä vauvojen puolesta... :D

No hitto nopeasti kierukka pois!! Mullakin on miehen pehmittely neljännnen puolesta menossa. Hän on vieläkin sitä mieltä että ei koskaan, mutta viimeksi kyllä sanoi että ei voi tietää miltä hänestä kahden-kolmen vuoden päästä tuntuu. Mulla on itselläni työnhaku ja opiskelujen loppuunsaattaminen edessä, mutta jos tosiaan esim.kahden vuoden päästä. Mulla myös krooninen vauvakuume. Olen tosi iloinen puolestasi, jos minunkin mies joskus pehmenee... :)

Täällä myös vauvakuumeesta kärsitään! Nuorin on yhdeksän kuukautta mutta neljäs olisi tervetullut. Ukko on sanonut että meidän lapsiluku on täynnä...Menee kuulema niin hankalax ku talo käy pienex ja auto käy pienex jne.Kyllä minä vielä yritän sille puhua...Eikun tsemppiä vain teille sinne jos mies on alkanut myöntyväiseksi! =)

Yhteistyössä