Outoja tuntemuksia pillereistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MadMaggie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MadMaggie

Vieras
Olen nyt 2 kk:tta syönyt Yasmin-merkkisiä e-pillereitä ja moninaisia oireita on tullut... onko muilla? Eli päänsärkyä (todella kovia kohtauksia lähes migreeninomaisia), huimausta ja mielialavaihteluja (itkettää ja masentaa). Ennenkin olen pillereitä syönyt ja tuntuu, etteivät sovi minulle. Hormonit pistää pään sekaisin :xmas: :D .

juuh. kannattaa ottaa se pillereiden mukana oleva opasvihko ja lukea sieltä lista mahdollisista oireista.. monta asiaa voi selvitä..

mulle ei käynyt mitkään hormonit :/

Joo mulla kävi samalla tavalla just Yasmin pillereiden kanssa, eli tuli kovia päänsärkykohtauksia ja huimasi ihan mielettömästi. En uskaltanut niitä enää käyttää. Ollaan sitten siinäkin samassa tilanteessa, ettei hormooniehkäisyt sovi. Monia pillereitä + ehkäisyrenkaan oon kokeillu ja kaikista kamalat sivuvaikutukset :/

Mulla kans Yasmin pillerit menossa, ja oireet on samat. Kävin viime viikolla terkkarilla ja sanoi vaan et jatka, et ei oo vaarallista, vaikka verenpainekin oli hieman koholla. Hirvittää veritulppariski kuitenkin....mä taidan syödä tän liuskan loppuun, ja sitten harkita kierukan asennusta...
Söin ennen raskautta yasmineja kans, eikä sillon tullut mitään oireita....

Hahaa, kerrankin pääsee hehkuttamaan! B)

Mulla ei oo tullu mitään oireita pillereistä. Melianea olen syönyt kolmisen vuotta, eikä ikinä kiukuttanut niiden takia. Tai ollut paikat kipeinä. Toisaalta, olen koko ikäni osannut kiukutella eli tuskin mitään eroa voisi edes huomata. ;) :D

Ja muutenkin en halua huonoa tuultani (silloin harvoin kun sellainen tulee) laittaa minkään pillereiden piikkiin. Silloinhan kiukun pitäisi tulla aina samaan aikaan kuukaudesta.

Oma kiukutteluni on pääkopasta kiinni. :)