Hae Anna.fi-sivustolta

Outoja unia

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä Mietintää, 08.05.2019.

1. Mietintää Vierailija

Viime yönä nukuin erittäin huonosti, mutta vähän kuitenkin, kun näin unta. Unessa kuuntelin radiosta jotain musiikkia. Musiikki loppui yht'äkkiä ja hetken ihmettelin että mihin se musiikki katosi. Sitten huomasin olevani hereillä. Musiikki loppui siihen, kun heräsin. Oli jotenkin outoa. Muutama jatkuvasti toistuva aihe on. Yksi on, että "joku" lentävä esine kiertelee lähi-ilmatilassa. Joskus se on lentokone ja joskus irrallinen satulinna, joka on noussut ilmaan kiertelemään. Kerran oli sellainen turistikohteissa käytettävä veneellä vedettävä banaani, jossa oli ihmisiä kyydissä. Kierteli ilman sitä venettä. Joskus olen alastomana ja kaikki muut vaatetettuna, mutta se ei aiheuta mitään reaktioita kenessäkään. Kerran olin muuten alastomana, mutta minulla oli vaippahousut päällä. Sekään ei aiheuttanut reaktioita missään. Muutaman kerran on käynyt niin, että näen unta, että pissaan sänkyyn ja niin kuuluu tehdä. Sitten siinä unessa ajattelen, että ei kai sitä sänkyyn pidä pissata ja herään. Usein on sänkyyn tullut vain tippa tai pari, mutta ainakin kerran oli tullut reippaasti ja heräsinkin vasta siihen, kun sänky oli märkä.

2. vierailija Vierailija

Ensimmäisenä tulee mieleen, että nukutko katkonaisesti. Oletko aamuisin levännyt vai vielä väsynyt levostasi huolimatta. Käytätkö lääkitystä? Tuollaiset unet vaikuttaa jotenkin siltä, ettei ne pääse alkukehittelystä ns vauhtiin. Siksi niissä näkyy irrallisia symboleita, niiden tarina ei kehity. Alastomuusunet julkisella paikalla taas on aika yleisiä, ne lähinnä kertovat epävarmuudesta sosiaalisissa suhteissa tai tilanteissa, aika normia siis. Vaipat voi olla jotain oman itseilmaisun tukahduttamista.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri