Ovatko ihmiset oikeasti näin ulkonäkökeskeisiä?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Linda"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/woman/4929385/Do-men-like-you-naked-We-ask-panel-to-rate-six-brave-girls-on-photoshoot.html

Esim. Tuossa tuo nainen nimeltä Gurj on todella kuuma ja kaunis pakkaus. Ihan mieletön misu ja kroppakin on tosi jees. Hän ei ole missin mitoissa, mutta ei läskikään. Varmaan voisi olla vähän pudotettavaakin, mutta hänellä on niin kaunis hymy, upeat hiukset, kaunis mekko ja kantaa itsensä hyvin. Hän on seksikäs ja kaunis.

Jos tuo sama nainen tulisi tulisi jossakin ei-minkään-mallisissa perusfarkuisa ja neuletakissa paikanpäälle epävarman oloisena "pitääköhän toi mua nyt liian läskinä" niin suhtautuisin häneen ihan eri tavoin.

Voi viude kun onkin muuten upee misu..

[QUOTE="mies";28539138]http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/woman/4929385/Do-men-like-you-naked-We-ask-panel-to-rate-six-brave-girls-on-photoshoot.html

Esim. Tuossa tuo nainen nimeltä Gurj on todella kuuma ja kaunis pakkaus. Ihan mieletön misu ja kroppakin on tosi jees. Hän ei ole missin mitoissa, mutta ei läskikään. Varmaan voisi olla vähän pudotettavaakin, mutta hänellä on niin kaunis hymy, upeat hiukset, kaunis mekko ja kantaa itsensä hyvin. Hän on seksikäs ja kaunis.

Jos tuo sama nainen tulisi tulisi jossakin ei-minkään-mallisissa perusfarkuisa ja neuletakissa paikanpäälle epävarman oloisena "pitääköhän toi mua nyt liian läskinä" niin suhtautuisin häneen ihan eri tavoin.

Voi viude kun onkin muuten upee misu..[/QUOTE]

Juuri sellainen kroppa, josta minä tykkään.

Mä en varmaan saisi treffipalstoilla yhtään yhteydenottoa, en haluaisin kuviani näkösälle, enkä haluaisi nähdä miestenkään kuvia ennen treffejä. Tykkäisin ihan sokkotreffeistä.

Reilu 10 vuotta sitten nautin kovin treffailla tuntemattomia; yleisimmin kävimme syömässä jne. kunnes treffasin vahingossa tulevien lasteni isän kanssa.