Ovatko Kaksplusmammat kommunisteja?

Nalkuttava Talonmies

Aktiivinen jäsen
29.08.2007
28 309
0
36
Tai vain iso osa on kovasti rajoittuneita? :laugh:

Kun taas tuntuu, että kaikkien perheiden pitäisi tehdä täsmälleen samalla tavalla, samalla kaavalla. Olkoon kysymyksessä lasten vaatteet, kotihoito, imetys, vaippojen valinta, asumismuoto tai mitä nyt lisää vielä keksisi. Kaikki on niin mustavalkoista.

Eikö tällä palstalla enää hyväksytä, että ihmiset saavat tehdä erilaisia ratkaisuja ja kullekin perheelle ratkaisut ovat ehkä erilaisia kuin juuri SINUN valintasi.

Valintoja on minusta mukava verrata, niistä keskustella ja kuulla mitä muita ratkaisuja muut ovat tehneet. Mutta minkä takia tietyt aiheet saavat aina aikaan järkyttävän syyttelyn, suorastaan voisi kuvitella että suurikin rikos on tapahtunut jos joku tekee poikkeavan valinnan. Ei ihme kun vanhemmat ovat tälläisiä, niin lastenkin ajatusmaailma rajoittuu. Eikö erilaisuus ole enää rikkaus?

Plussan mammathan voisivat tehdä yhdessä sellaisen viisivuotissuunnitelman jota jokainen sitoutuisi noudattamaan. Minä voisin alkaa ylimmäksi valvontaviranomaiseksi jolle voisi ilmiantaa rikkurit ja niskoittelijat. Voisin sitten oman harkintani mukaan laittaa äidit vähäksi aikaa uudelleenkoulutukseen että hömpötykset unohtuisivat!

ja meistä löytyy myös niitä kauppa kyttääjiä joilla on aina aikaa tarkistaa se "kaverinkin" kärry jottei siitä löydy mitään epäterveellistä saati jos on ylipainoo niin light tuotteita :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
ja meistä löytyy myös niitä kauppa kyttääjiä joilla on aina aikaa tarkistaa se "kaverinkin" kärry jottei siitä löydy mitään epäterveellistä saati jos on ylipainoo niin light tuotteita :laugh:

Ruokakyttäyksen ja einesten/purkkiruokien käytön mä ihan unohdinkin listasta ihan kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:

Ruokakyttäyksen ja einesten/purkkiruokien käytön mä ihan unohdinkin listasta ihan kokonaan.

empä tiedä voiko moista antaa anteeksi ;)

Yhteistyössä