Ovatko nämä nyt niitä raskausoireita?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei!
Millaisia oireita teillä muilla on ollut ennen plussaa / aivan alkuraskaudessa?
Edellisistä kuukautisista aikaa nyt 36pvää, nyt menossa kp36/30, joskus kierto saattaa parilla päivällä heittää. Noin 3 - 4 päivää nännit olleet melko arat ja kipeät toinen aristaa enemmän ehkä, rinnat myös hieman, nelisen päivää sitten oikealle puolelle nivusia/alavatsaa tuli pari kertaa outoja vihlaisuja, paineen tunne alapäässä kun esim. istahtaa. Tuntuu että pissattaa myös vähän enemmän. Välillä tulee myös pienen hetken kestäviä menkka tuntemuksia jotka sitten taas katoavat, ei välttämättä ole kipua mutta tuntuu että nyt ne alkaa, mutta ei :D. Yleensä menkkojen aikaan itselläni eivät esim. tissit kipeydy / menkkakivut ovat jatkuvia niin kauan kunnes otan särkylääkettä, mutta nyt tuntemuksia tulee vain välillä pieneksi ajaksi ja lähtevät. Jos olisin raskaana jota on todella vaikea miettiä niin monien nega testien jälkeen, niin näyttäisikö testi jo edes haaleaa plussaa? Kuvittelenko että oireeni viittaavat raskauteen vai ovatko ne todella sitä! :(
 
UmmHudhejfe
Hei,
Voi sua, tiedän tunteen liiankin hyvin. Siis itse olen ollut kerran elämässä raskaana ja oireita ei oikein ollut. Yritettiin todella kauan ja tein monia testejä joka kuukausi kun kuukautiset epäsäänöliset toivoen että olisin raskaana. Viime kesä sitten kävin lääkärissä ja sanoivat että luultavasti olisi joku ovulaatio häiriö koska olemme mieheni kanssa molemmat terveitä ja nuoria. Laittoivat lääkitystä siihen mutta seuravana päivänä aamulla minulla oli vielä yksi testi ja olin että ihan sama, nega kumminkin mutta yllätyin valtavasti kun yhtäkkiä ilmestyy kaksi vahvaa viiva. Olin ihan shokissa. Kuukautiset tuolloin yli 2 viikoa myöhäss. En kyllä testannut aikasemmin kun ei enää ollut toivoa. Nytten minulla on 4 kuukautta ja 1 viiko vanha pikku poika. Jos nyt mietin sitä aikaa niin mulla tais olla oireena väsymys, minua väsytti aivan kamalasti ja teki mieli nukkua koko ajan, vaikka minä en ikinä esim nukku päivällä. Valkovuotoa oli tullut pikkasen lisää ja närästystä alkoi jossain välissä. Rinnoissa ei tietääkseni ollut muutosta siihen aikaan. Testin sitten oltuaan plussa menin ultraan noin yli viikon päästä ja selvisi että olen 7 viikoa raskaana vaikka kuukautisista laskettuna piti olla 9 viikoa. Sanotiin että olen vaan ovuloinnut myöhemmin. Onko sulla nytten tullut menkat?
 

Yhteistyössä